26 de febrer, 2008

Al restaurant

Avui hem tornat a dinar a un restaurant.
.
M'he tornat a sentir protegida per la gran bombolla invisible que protegeix les spankees als llocs públics! (:D) Visca els llocs amb llibertat d'expressió spankee!
.

.
Des de l'últim cop que vam nar a un restaurant (la setmana passada) no hem tingut cap sessió d'spanking entre mig. Per tant es podria dir que les meves faltes es van acumulant... Tot i així, em va prometre que la propera seria LIGHT, i clar, això em dóna molt d'avantatge! Puc fer i desfer perquè tinc una garantia... (però em fa por pensar en la propera sessió que hi haura després de la "light" promesa, això si!).

. De totes maneres, quan hem sortit del restaurant m'ha acorralat dins un portal d'un edifici (bé, han estat dos portals de dos edificis)(...), o sigui que ell segueix demostrant-me que qui mana és ell, i a base de petites coses em recorda que cap falta quedara oblidada i que tard o d'hora pagaré per tota la llibertat que m'estic permetent en moments així.

Que hi farem! No per això deixaré de fer el que vulgui, jeje!

(... o potser es pensa realment que amenaçant-me aconseguirà alguna cosa? pobre spanker meu...) No le llameis iluso porque tenga una ilusión! ;)

5 comentaris:

Spanker BCN ha dit...

Aquest joc de l'spanking ens aporta moments de grates sorpreses, oi?

Quants portals heu trobat oberts, passejant pel centre de Barcelona? Ben pocs! Doncs avui n'hem trobat dos!

Al primer es veu que hi feien obres en un pis... se sentia la remor dels operaris... mentre jo subjectava amb força la meva spankee per passar-li comptes del que havia fet al dinar...

El segon portal ha quedat ajustat, sense tancar, després que una noia ha sortit per treure el gos a passejar... Aquí l'he feta entrar d'una batzegada... L'he parapetada contra la paret... l'he subjectada pels canells... amb els braços oberts... Allà estava la meva spankee, intentant escapolir-se de l'escomesa, però gaudint d'aquests moments de placatge...

Aviat tindrem una sessió com cal... llavors passarem comptes, spankee!

Spankee BCN ha dit...

intentant escapolir-se de l'escomesa

però sense éxit, jajajaja
vull tenir més força!!!!

Zid_vicious ha dit...

Ràpida, àgil i divertida... un plaer que t'agradi el blog. Passat per la WEB DEL CANAL potser hi trobes imatges interesants.

I...felicitar-vos per fer l'spanking més "nostre".

Zid

TON ha dit...

Caram!! El dipòsit de les provocacions es va omplint i deu ser ja a punt de vessar. Quedo a l'espera de veure com acaben les teves malifetes no castigades. No comences a sentir com una picor incòmoda a les natges? És la certesa de la sarabanda que les farà dansar el proper dia que t'agafi el teu spanker. Pensa-hi i tremola!! (de por?, de joia anticipada?)

Spankee BCN ha dit...

Gràcies Zid ;)

Ton, ara em poso a fer la crònica de la jornada... jajaja