17 de febrer, 2008

Amenaces excitants

.A totes les spankees (crec, vaja) ens agrada que ens amenacin prèviament. Hi ha frases que parlen per si soles i que només en pronunciar-les ja fan que ens excitem (sempre i quan es pronunciin amb el to adequat, clar!!).
.
He intentat fer un recull de les més populars (spankers catalans, apreneu a amenaçar-nos com cal xD):
.
- Et deixaré el cul com un tomàquet si segueixes així
- Tu vols rebre, no?
- Ja estàs venint ara mateix cap aquí: aquest cop te n’has guanyat una de bona!
- Mira, sigues realista: ja no pots fer res per evitar-ho.
- Ja saps que has de fer, no? O realment cal que t’ho expliqui???
- M’estàs esgotant la paciència i no crec que això sigui bo per al teu cul..
- Perquè negar-ho, et farà mal, i ho saps!.
- Fes el favor de venir ara mateix, perquè si he de venir jo... serà molt pitjor…
- Vols fer el favor de estar-te quieta i callada!!!
- No en parlem més. Prepara’t.
- No m’ho facis repetir…
- Espero que desprès d’això, aprendràs a portar-te bé!
- Escolta el que et dic si no vols que et foti un parell d’òsties!
- Millor que no et sumis més càstigs dels que ja t’has guanyat…
- Vaig a fer-te el que els teus pares t’haurien d’haver fet fa anys
- No vull ni sentir-te!
- No em facis aixecar…
- Vols tenir motius reals per plorar? Doncs segueix així!

(mmm.. només de escriure tot això… mmm.. òstia!). I després de les amenaces i els intents d'evitar-ho, arriba el gran moment xD!...

8 comentaris:

Fer ha dit...

Les amenaçes son una part molt bona del joc! (També m'estimo molt el moment de abaixar les calçetes!)

Una amenaça que m'agrada es:

Nena, et fotré una espardenyada que, segur, d'aquesta t'en adonaràs de lo que vol dir el mot RESPECTE!!!

Spankee BCN ha dit...

jajaja és que les amenaces són una part súper important!!! És una emoció prèvia...
(ara, lo de l'espardenyada em frena més, perquè no em mola gaire aquest instrument ;D)

...i pel tema de les calcetes, jo també prefereixo que me les baixi l'spanker jijiji. De fet, m'agrada ke ho faci casi tot ell: amenaçar-me, agafar-me, posar-me sobre els seus genolls, evitar que em mogui... jajaja com m'agrada resistir-m'hi (inútilment) jeje! XD

TON ha dit...

No em busquis la boca, que em trobaràs i te'n penediràs!! Com que sóc una mica classicó la que més m'agrada és la de "et deixaré el cul com un tomàquet!!". És una imatge que sempre ha senyorejat els meus somnis més íntims. A més cal afegir a la vermellor d'un tomàquet madur la seva lluentor, la sensació de present exuberant que ens lliura la pròpia natura com una mostra de salut i de plaer.

Spankee BCN ha dit...

jejeje

:)

Jo no sé si puc escollir-ne alguna.. totes m'agraden! jajajaaj.. i encara que semblin iguals, són ben diferents...

"et deixaré el cul com un tomàquet si segueixes així" : això només provoca.. que segueixi així

"tu vols rebre, no?" pensament meu per dins: m'ho preguntes?

"Fes el favor de venir ara mateix, perquè si he de venir jo... serà molt pitjor…" Evidentment penso: doncs com no vinguis tu...

"Vaig a fer-te el que els teus pares t’haurien d’haver fet fa anys" jiji aquesta m'agrada molt si me la diuen enfadats mentre em coloquen "en posició" jiji

"No em facis aixecar..." i jo desitjant que s'aixequi ja!

;P

de veritat, que mala nena sóc... ;P

TON ha dit...

Doncs sí que n'ets!!! A veure si el dolent de la pel.li et dóna aviat el càstig que et mereixes. Espero que el gaudeixis, aquest càstig, com el premi que esperaves amb les teves provocacions. La veritat és que ja començo a envejar-lo una miqueta ...

Spankee BCN ha dit...

jajajajaj aviat arribarà el càstig.. per més que vulgui, no puc fugir del meu destí!.
Acció,.. correcció. ;)

:)

Anònim ha dit...

doncs ja ho has dit prou bé, ja...

(mmm.. només de escriure (llegir, en el meu cas) tot això… mmm.. òstia!).

òstia. quina alegria de trobar-vos!

ja he quedat per celebrar-ho demà mateix. segur que per ella també serà una sorpresa.

a vegades quasi que sap greu pensar que per algunes persones una festeta de celebració vulgui dir acabar rebent, però vaja....cadascú té el seu propi destí.

al cap i a la fi, si no poséssim una mica d'ordre tot plegat acabaria sent can pixa.

Spankee BCN ha dit...

Benvingut al blog, sr. anònim ;)
Més alegria és per nosaltres que ens hagis trobat i que t'agradi el blog ;)

bona celebració demà, doncs!. jejeje! I tens raó... com a spankee, he de reconeixer que és millor rebre en un moment determinat de la vida, ke no convertir-se en una pitjor persona més endevant jijiji

:)