11 de febrer, 2008

Comencem una nova aventura...

Blogs sobre spanking n’hi ha molts, perquè negar-ho. Però en català no hi ha tanta cosa publicada…!

És per això que, a dia d’avui, decidim obrir aquest nou blog. Spank en català, clar que si! Qui diu que no hi ha spankers o spankees a Catalunya?

I que és l’spanking? No és més que un joc entre adults: “natjades” consentides que ens provoquen aquell plaer més ocult, més íntim…i més divertit!


I res millor per començar el blog que amb un parell d’imatges... (extretes d’aqui):


3 comentaris:

Fer ha dit...

Es una molt grata sorpresa aquest primer blog de natgades en català. Jo estaba convençut que no n'hi havien spankos a Catalunya, però he de reconiexer que la meva percepció es força poc exacta.

Llarga via a aquest blog!

TON ha dit...

En la meva curta singladura com a navegador pels blogs de natjades eròtiques i gràcies a la guia d'en Fer, he tingut avui la més que grata sorpresa de descobrir el vostre naixement. Felicitats per aquesta iniciativa que situa el món del spanking més aprop meu del que em pensava. Després de la barreja d'emocions que va comportar trobar-me amb el blog de na Lady (l'alegria de copsar una sensibilitat afí i la tristor en constatar la seva desaparició), el meu cor spanko torna a bategar!!

Spankee BCN ha dit...

Moltes gràcies a tots dos pels vostres comentaris! :)

Aviam si podem mantenir-lo interessant i amè... ^_^

Ens llegim,!