14 de març, 2008

Harry Potter Spankee

.M'encanta Harry Potter (els llibres, no les pel·lis). No és que em tiri gaire la literatura comercial, però en Harry és en Harry, jaja. És un nen que durant 7 llibres se sap que té un destí marcat i fixat (tranquils, res d'spoilers), com una pobre spankee que sap que faci el que faci, acabarà amb el cul calentet.
.
Doncs bé, l'altre dia el meu súper Spanker em va regalar el setè i últim llibre. Em va agradar molt (tant el llibre com que m'el regalés), i curiosament fa poc, a la web d'animeOTK vaig trobar uns dibuixos que crec que, si us agrada el Potter, val la pena veure'ls :)
.
En primer lloc, el clàssic OTK entre el pobre Potter i el Severus (que bé li queda el nom!) Snape. Li està fotent amb la vareta (una mena de canyeta petita i curta). Crec que el Harry ho està passant malament.... mireu quantes ralletes té marcades! -_-!
.
.
En segon lloc, un altre cop l'Snape i el Harry, però aquest cop el Harry sembla víctima d'una maledicció IMPERIUS). L'Snape disfruta com un cabrón:
.
.
En tercer lloc, un altre cop l'Snape, però com que ja s'ha cansat del Harry, ha nat a castigar a les nenes (i segur que són de Gryffindor ¬¬)

.
.
I per últim, una petita curiositat... Un Harry adolorit als genolls de... LA SEÑORITA ROTTERMEIER? (de Heidi): jajaj
.
,
Bé amics, bon cap de setmana!

6 comentaris:

D. ha dit...

Axo que dius de la pobra spankee sap que faci el que faci acabara amb el cul calent...

... Com que pobra?? si acaba amb el cul calent es perque s'ho mereix! alguna cosa haura fet! Els spankers nomes calentem culs quan algu s'ho guanya a pols!

Bon bloc!

Spankee BCN ha dit...

Uala! no és veritat... ¬¬

Les spankees (o els spankees) sovint no fem res dolent... sou els spankers els que mireu amb mals ulls les nostres accions!!!

xDDD

ibanromero1984@hotmail.com ha dit...

i per guanyar-se que et peguin al cul que tens que fer ibanromero1984@hotmail.com

TON ha dit...

En Harry Potter és un personatge que curiosament s'ha anat fent un nom important en el nostre món spank. Sembla que, en la mateixa mesura que el públic ha anat coneixent les seves peripècies a través dels llibres i les pel.lícules, tant en Harry com la resta dels personatges creats per na J.K.Rowling han generat tota mena de material relacionat amb el nostre "petit gran vici".
A banda de un munt de dibuixos com els que il.lustren aquesta entrada, trobareu a la xarxa moltíssims relats en els quals els culets del mateix Harry, el dels seus amics més propers, com en Ron i l'Hermione, i fins i tot el dels seus enemics més íntims, com en Draco Malfoy, són estovats a bastament per diversos professors i professores de Hogwarts (entre els que sobresurt òbviament en Severus Snape), pel sinistre Filch(qui sempre que pot demana a la direcció del centre tornar als antics mètodes disciplinaris que s'empraven normalment a les masmorres de l'escola de màgics en altres temps, que sempre havien estat millors als de l'actual disbauxa i indisciplina!!), i per tota una sèrie d'altres personatges que, tenint o no a veure amb les nove.les d'en Harry Potter, s'afegeixen al desig castigador envers les màgiques natges dels protagonistes d'aquesta sèrie de llibres, pensada inicialment per a joves.
Suposo que l'automatització que els nostres cervells, malalts de spanking, han efectuat en relacionar l'académia de mags amb qualsevol dels col.legis anglesos on hem pogut desenvolupar amb gran freqüència les nostres fantasies de jocs de disciplina, han afavorit que avui en Harry Potter pugui ser també un destacat personatge spank.
Tanmateix,les meves preferències personals es decantarien per poder deixar ben vermell el molsut culet de l'aplicada set-ciències Hermione Granger. Fòra, per què no en les meves fantasies, una forma alternativa per a poder millorar la seva nota en la meva assignatura!!!

Spankee BCN ha dit...

carai Iban, q directe, jajaja

Ton, no sabia que eres un expert en Harry Potter!

TON ha dit...

Tinc molts cops amagats jo!!!
Com que sóc un lector compulsiu i m'agrada conéixer tot tipus de literatura, vaig poder llegir els tres primers llibres d'en Harry Potter bastant abans que aquest personatge de na Rowling es fes famós. Després, tot ha consistit en anar seguint la saga. Justament aquests dies tinc damunt la taula el darrer dels mateixos, el que el teu spanker t'ha regalat. I no acabarà la setmana que ja l'hauré devorat!!
Ja ho pots ben veure, un spanker madur que no rebutja la lectura d'obres escrites per a adolescents. Un veritable "bicho raro"!!!