06 de març, 2008

Insultar o no insultar (That's the question!)

És fàcil omplenar-se la boca de paraules malsonants. Però, que seria de la nostra activitat sense els insults? ..Sense que l'spanker pogués reafirmar la seva autoritat amb algunes paraules per la seva spankee? Sense que l'spankee pogués reafirmar el seu orgull amb algunes paraules cap al seu spanker? jajaja
Acàs no són la excusa ideal per calentar més la situació (en el sentit més ampli de la paraula) i provocar-lo encara més?

Potser d'aqui un temps ho veuré diferent... però a hores d'ara, m'encanta provocar al meu spanker d'aquesta manera! :-)!
Encara tinc el cul adolorit des de l'última sessió (que va ser ahir) i quan sec a una cadira penso en que maleït el moment en que em va agafar per posar-me dalt dels seus genolls... Però no puc evitar t
ornar-hi, jajaja. M'encanta dir-li inútil! :P (ehh, amb carinyo eh! ho dic amb carinyo jajajaja) ;-)

8 comentaris:

Spanker BCN ha dit...

«Ho haveu vist? Ho haveu vist? La mare que la va parir!»

Això no es pot tolerar! És que ja arriba a l'extrem d'insultar-me en públic! Com podeu imaginar, aquestes insolències tindran el merescut càstic ben aviat! (La llàstima és que encara no he pogut aconseguir una canya nova...)

Potser hauré de fer com la imatge, i fregar-li la llengua amb sabó, a aquesta menuda insolent!

TON ha dit...

Però t'ho diu "amb carinyo", home!!!
Aquest antic sistema de castigar les incontinències verbals a la canalla, rentant-los amb sabó la boca, sembla que torna a posar-se de moda en el món spanko. Ja he pogut veure alguns videos i fotos força explícits sobre aquesta pràctica. Si tenim en compte el text de la imatge que il.lustra l'entrada, aquesta pràctica podria reforçar el sentiment de ser castigat/-da com un infant que a alguns spankees tant els agrada.
Si et pot servir com a idea, al parvulari de la meva escola, a més a més del sabó i del tradicional regle de fusta, també tenien una llima i unes tissores que s'empraven per retallar i deixar a ran de pell les ungles de les mans dels qui havien esgarrapat algú, i una enorme llima de fuster amb la que ens amenaçaven (això sí, només era una amenaça, malgrat que algun cop vaig poder veure com a algun dels meus companys d'aleshores li obrien la boca com si l'anessin a fer servir!!!) si havíem mossegat algun altre nen ...
És que els bons costums es van perdent i ara hem de arranjar a casa el que s'espatlla a l'escola. I això que només reclamem una mica de respecte!! Molt dura, molt (com deia l'altre dia) feixuga la tasca punitiva dels spankers!!!
Per cert, spanker bcn, si t'urgeix molt això de la canya, jo te'n podria deixar una que tinc i que està força "infrautilitzada". És que si no ens ajudem entre nosaltres, aquestes spankees ens pujaran a la gepa!!!

Spankee BCN ha dit...

Eh!!!!!!!!!!!
Però bueno!!!!!!!!

Ni se t'acudeixi Spanker :P. La imatge que he posat per il·lustrar el text no amaga cap intenció oculta. Em venia de gust posar-la i ja està!

Home!!!!! Que t'ho deia "amb carinyo"!!!! :-) ;-)

(...)

PD. Ton... NO LI DONIS IDEES RARES!!!!
(Per cert, pobres nens traumatitzats de parvulari, no?) aqustes coses marquen per tota la vida!!!!

TON ha dit...

Doncs sí. Ja ho veus. Però tot i amb això vàrem sortir força normalets. O no?
I si t'expliqués el que ens feien si ens enganxaven parlant en català ...
A aquests del P.P. els hi haurien de fer quan parlen de la "discriminació" del castellà a Catalunya!!! Quina barra!! Ho veus? Ja m'ha sortit la vena catalanista!!!

Spankee BCN ha dit...

Però tot i amb això vàrem sortir força normalets. O no?

Home... em deixes que ho dubti? jajaja ^_^

:-)

TON ha dit...

Eeeppp!! Que a mi no m'has de provocar, eh!!! A veure si encara m'hauré de "xivar" al teu spanker!!!
Si t'he de ser franc, jo mateix l'estic qüestionant contínuament la meva "normalitat". Sóc més estrany!!! Però amb una vida interior molt rica i tumultuosa!!!

Spankee BCN ha dit...

Jajaja

Era només la resposta a una pregunta. I no s'han de dir mentides!

Si és que aquí no hi ha ningú "normalet"!!!!

:)

oriolmarti97 ha dit...

jo agafaria a tots els capullus (perdo per la paraula) del pp, els lligaria, amb una pastilla de sabo a la boca, i els hi destroçaria el cul a osties, i quan es quedessin amb el cul ven vermell, els hi gravaria l'estelada amb un ferro roent (no ho feu a una spankee) i els fastidiaria
variant per fer a l'spankee: gravarli la senyera a cops de canya (cal tenir bona punteria) pero seria divertit eh