25 de març, 2008

Intercanvi de papers? (primer intent)

Hola amics!
.
Com tots de vosaltres ja sabreu, el meu spanker és una mica inútil... (una mica bastant). Jo crec que li fa falta que algú li canti les quaranta... Per tant, ahir a la nit em vaig permetre abusar una mica de la protecció que m'ofereix "estar rera una pantalla" i fer-li veure que podria millorar en moltes coses. (be a spanker for one day!)
.
Com que se'm guarden les converses, en faré un petit i breu extracte...
Per començar, té una panxota que...imagineu-vos-ho!... casi no puc ni abraçar-lo de lo rodó que és jajajaja (val, m'estic passant). Caldria que mirés de rebaixar una mica de pes...:
.
Spankee: Mira nano, el pròxim dia que quedem, passarem per la farmacia i pujaras a una bàscula. Jo tiraré 50 cèntims i guardaré el tiquet.
Spanker: I que més nena!
Spankee: I si t'hi negues, jo si que et deixaré el cul com un tomàquet!
Spanker: jajaja que bo....
Spankee: I t'estovaré ben estovat si a l'estiu no has baixat de pes!

Llavors, arran de l'últim comentari que va fer ell (veure entrada anterior), li vaig voler demanar que ampliés la idea (lo del joc per a spankees i spankers):

Spankee: deures per demà!
Spanker: però, que t'has pensat?
Spankee: Fes el joc aquell que has posat al comentari
Spanker: reeeeeeeeeeeeees d'això!
Spankee: he dit... m'has sentit??? DEURES PER DEMÀ! ai com no ho portis! em sentiràs eh! I la extensió mínima és un full!
Spanker: si home! I UN HUEVO! de pasqua..

I la conversa va nar així tota la estona...(de fet fins i tot aquest matí li he enviat un mail a la feina per saber si ja havia fet els deures, jijij)... li vaig dir que el pròxim dia seria ell qui rebria de valent, i que desprès de que em compri el Kinder i nem a casa seva, mentre jo em trec la jaqueta vull que ell es tumbi a sofà, amb el cul ben amunt i prepara't per rebre, esperant a que jo hi vagi.
.
PERÒ AVUI.....
.
Avui hem quedat per dinar. M'ha vingut a recollir prop d'on jo treballo i de camí al restaurant, ja m'ha acorralat contra una paret .... I res, hem nat al restaurant...
Val, jo no he parat de provocar-lo, és cert: li anava dient inútil a la cara, li anava tirant restes de la meva pizza al seu plat, en fi... coses d'aquestes que es fan per provocar... i sabeu que m'ha fet?
.
... Mentre ell demanava café, jo he anat al lavabo (que estava al pis de dalt)... i ell ha vingut... hem entrat els dos al lavabo... i ... m'ha baixat els pantalons... m'ha baixat les meves calcetes de color verd poma... I... M'HA ZURRAT! al lavabo del restaurant! Era un espai molt petit però ha aconseguit que adopti una "mena de posició OTK" i m'ha fotut 5 o 6 cleques. Han ressonat bastant...
.
SERÀ POSSIBLE! com ha gosat!.
... Suposo que era la seva forma de dir-me que està allà... sense baixar la guàrdia. I que cada amenaça que li digui, ell la multiplicarà per tres en contra meva... -_- (vale, i a mi m'ha posat a mil que em zurri a un restaurant, ni que sigui a mode d'aperitiu...)
..
Tot i així, el proxim dia que quedi amb ell, li faré pagar. No sé com encara, però s'arrepentirà dels seus actes! jijiji! Spankee power! I ell plorarà i suplicarà com un nen!
.
.
Per cert, quantes hores hi ha entre dimarts migdia i dilluns mati? perquè segons ell, NOMÉS 84! si amics si, com ho llegiu. A sobre de inútil, tampoc sap contar! no sé a quin cole anava de petit... però crec que ell hagués necessitat una mica més de mà dura...
.
Ai spanker... prepara't a rebre! jijijiji
.

5 comentaris:

Spanker BCN ha dit...

Benvolguda Spankee... Com t'agrada jugar!

T'ho passes de conya, amb mi! Se't nota a la cara: els ulls et brillen, tens un somriure permanent a la cara, no pares de parlar! Com et diverteixes!

Aprofita, Spankee, aquests breus moments que estàs en públic i pots fer de les teves... Perquè properament arribarà el dia en què la porta es tancarà al teu darrere i ens trobarem cara a cara... tots dos sols... I llavors ja saps què passarà... Rebràs un sever càstig, Spankee, per tot el que m'has fet passar...

Spankee, en les distàncies curtes ja saps qui porta el comandament... Qui es treu el cinturó... Qui et tira al sofà d'una revolada... Que t'abaixa els pantalons malgrat els teus inútils intents de resistir-t'hi...

Spankee, el proper dia, patiràs! Vine conscienciada...

Spankee BCN ha dit...

Benvolgut Spanker,

Em sembla que no t'ha quedat clar que dilluns els que rebràs... ets tu! ijijiji

Però tens raó en una cosa: em fas riure, em diverteix molt fer-te rabiar! ^_^.

I val, lo del restaurant ha estat un bon cop. No m'imaginava que m'ho faries pagar tot tant ràpid. Això si que ha estat una acció-reacció! Jo allà tiran-te trossets de menjar i no has trigat ni 15 minuts en abaixar-me els pantalons i estampar la teva mà al meu cul... ostres noi, un cop amagat que m'ha posat a mil, ja t'ho he dit.

Es que tu m'anaves amenaçant al restaurant, però no et veia capaç de fer-ho!.En serio! Fins i tot quan erem tots dos sols al lavabo i m'has baixat els pantalons i les calces... bé, pensava que anaves a fer una altra cosa, jajajaja. Per res m'haguès pensat que em faries posar en "otk"... ostia! com saps parar-me els peus, spanker... ;-)

TON ha dit...

Novament he de felicitar-vos a tots dos.
A tu, spanker.bcn, per la teva inesperada i immediata reacció. M'imagino com deus haver gaudit d'aquestes poques, però intenses cleques!!!
I a tu, spankee.bcn, per a continuar provocant el teu noi sense descans, sense pausa. Crec que també em puc fer una idea del que deus haver gaudit tu amb aquestes poques, però intenses cleques!!!
Quant a la inversió de papers, us diré que em trenca una mica els esquemes. Jo no m'hi veig a l'extrem contrari, rebent una bona surra de ningú!! Fa un parell d'anys, però, vaig veure una pel.lícula, em sembla que coreana, on la relació també s'establia inicialment entre un home spanker i una noia spankee. Al final, però, els papers s'invertien completament i era la noia la que acabava castigant el cul del home en llurs clandestines trobades.

TON ha dit...

Tornant a la pel.lícula que us comentava. El seu títol original és "Gojitmal". És una pel.li de l'any 1999, basada en un llibre que havia estat prohibit a Corea del Sud, que va ser dirigida per en Sun-Woo Jang, i interpretada per actors no professionals. El seu títol en anglès va ser el de "Lies" i en castellà ens va arribar com a "Mentiras".
Tot i que les sensibilitats a nivell cultural són força diferents entre la nostra occidentalitat i l'orientalitat del film, val a dir que el director ha aconseguit una posta en escena força occidentalitzada, per la qual cosa crec que aquesta pel.lícula pot aportar-nos algun flash sensorial interessant a les nostres mentalitats spanks.
Quina pallissa, no? És que sóc un plasta!!!
Adéeeuuu!!!

Spankee BCN ha dit...

Ei Ton,
Gràcies per la informació de la pel·lícula :-)

No et preucupis per aquest possible canvi de papers...Com has pogut llegir, ja veus que al "senyor spanker" (ironia) no li fa gens de gràcia preparar el seu cul per rebre una bona zurra (tot i que li convé, Ton, li convé... i molt!)

Però jo m'estimo el meu culet! he de lluitar per defensar-lo! jijiji

^_^