03 de març, 2008

Pants down!

Hi ha un moment que m'agrada molt. No és que m'agradi només, podria dir que m'encanta:
. .
Es tracta del moment en que l'spanker em baixa els pantalons.
Com ja sabreu (per les coses que dic) no sóc gens submissa en aquest sentit... prefereixo fer-lo enfadar perquè em col·loqui ell
-amb força- sobre els seus genolls.
.
Primer em zurra una mica sobre els pantalons, però després me'ls baixa, sovint enfadat (com més enfadat i més força bruta utilitza per t
reure-me'ls, més m'excita!). Normalment porto texans amb un cinturonet (ho dic així en diminutiu perquè no és com el cinturó que duu ell, d'home; sinó que els meus són d'aquests decoratius, de noia).
.
Quan estic rebent per sobre dels pantalons, hi ha un moment que s'atura i em posa dreta per treure-me'ls.
El ritual és simple però com més mala llet hi apliqui l'spanker, millor: primer em descorda el cinturó (alguns tenen mecanismes una mica complicats per gent d'una certa edat... jajajaja), després el botó, després ràpidament la cremallera.... i abaix! I llavors un altre cop amb força cap als seus genolls per rebre la segona part (o última, si la baixada de pantalons inclou també la baixada de calcetes) :D .
.

2 comentaris:

TON ha dit...

Uff!! M'encanta la foto que has triat!!! La de dessota,és clar. Encara que no mostra més que dels genolls en avall, és molt, molt, expressiva. Una miqueta de timidesa, unes gotes de vergonya, potser una unça de por, ... i ensems una gran dosi de provocació!!. Ja ha rebut l'estovada que amb tota seguretat es mereixia? O encara l'està esperant? No ho retrassem més, doncs!! Desperta ferro!!!

Spankee BCN ha dit...

Ei Ton, m'en alegro de que la imatge escollida t'agradi, jajajaja. La veritat es que a vagedes em paso més estona buscant imatges que no pas per redactar l'entrada en si!