20 de març, 2008

Premi Arte y Pico

Bones...
.Bé, sento molt la parrafada del dia anterior. Crec q ara ja estic millor, per tant, només us desitjaré que passeu uns bons dies (ara que comencen els dies festius, disfruteu-los i aprofiteu-los!).
.
Jo porto més de 10 dies sense tocar la "meva llibreteta", per tant, crec q ja va sent hora de treure-li la pols que s'hi ha anat acumulat al damunt... jajaja. Si, que passa! Ja sé que en teoria són dies de "tranquil·litat, reflexió, pau interior i bla bla bla", però ja m'he cansat de ser bona nena tots aquests dies, q coi! jijiiji.
.
.
Ho puc dir clar i català!
Tinc ganes de rebre! xD Que se'm tregui de cop tota la tonteria que duc a sobre...! Hi ha una cançó del Nacho Cano (el amargo del pomelo) que diu: "si no me zurran, no me espabilo". Doncs això mateix.
.
I mentre escric això, m'en adono de que el blog "Azotes y Nalgadas" ens ha otorgat el premi "Arte y pico por su creatividad y diseño":
...
.
Spank Català por su logo y por su cuidado diseño, por el atrevimiento de hablar de spanking en una lengua, el catalán, en la que esto no es habitual; además para animar a sus creadores que comienzan en el trayecto bloguero. Molta sort i força al nou bloc!
.
Moltíssimes gràcies companys!!!!
Jo no em veig capaç de nominar a ningú en especial, però crec que tots els enllaços que tenim al lateral dret (i els que falten!) són mereixedors de tal premi.
.
Passeu, com ja he dit, uns bons dies festius. Bon llaaaarg cap de setmana!!!
.

5 comentaris:

Spanker BCN ha dit...

Tinc ganes de rebre!

Amics spankers,

Hi pot haver alguna frase més bonica que la que acaba d'escriure la meva spankee??

Després d'uns dies d'inactivitat, la cosa es reactiva... La veritat és que jo també tinc ganes d'abaixar els fums d'aquesta petita pressumptuosa! Si teniu alguna idea que m'ajudi a ser efectiu en els meus propòsits, us ho agrairé molt.

Ah! No vull deixar-me d'agrair el premi que se'ns ha atorgat. Tots els lectors d'aquest bloc en som mereixedors. Especialment aquells que de tant en tant hi deixeu els vostres comentaris.

Fins aviat!

Spankee BCN ha dit...

bueno bueno... ara no t'emocionis eh... això de "tinc ganes d'abaixar els fums d'aquesta petita pressumptuosa", a que vé? serà possible! això ja ho veurem! xD!

TON ha dit...

Felicitats, parella!!!
La veritat és que el vostre, tot i la seva curta edat, està esdevenint un dels blogs de temàtica spank més interessants. Personalment, crec que és un blog amb "feeling", amb ànima ... Jo, com bé ja sabeu, m'hi trobo com a casa meva. M'hi heu fet sentir còmode, m'hi heu deixat expressar sense cap mena d'entrebanc, m'hi heu deixat, en definitiva, evolucionar en el meu propi autoconeixement. Moltes gràcies, doncs, per tot!!! I que la vostra energia, tant contagiosa, no faci més que crèixer i pugui, d'aquesta manera, encomanar-se a molts més "malalts de spanking"!!
Per altra banda, no defalleixis spanker.bcn en la teva "feixuga tasca punidora". Em sembla que et caldran mans i mànigues per a controlar aquesta la teva nena, que tanta i tanta guerra demana!!!
Estic molt content, spankee.bcn que t'hagis tret del damunt "tota la tonteria que portaves a sobre". A veure si el teu noi et treu també ben aviat la pols que s'hagi pogut anar acumulant damunt del teu culet aquests últims dies!!!

Spankee BCN ha dit...

Ei Ton,
Si el nostre blog fos una caseta, tu hi tindries una habitació :)

Però home!! no li donis suport al meu spanker!! (AVIAM SI M'HAURÉ D'ENFADAR!!!) jiji

Ni les seves mans ni les seves mànigues podran fer-hi res...

Podrà fer-me plorar!
Podrà fer-me patir!
Però mai podrà sentir el meu arrepentiment!

Bona nit!!!! (que tard és!)

TON ha dit...

Moltes gràcies, spankee!!!
Ara sí que m'has arribat al cor!!. Però, compte!!! A veure si encara m'haureu d'adoptar i portar-me a viure a la vostra "caseta"!! Ni et pots arribar a imaginar el que menjo jo!!!