31 de març, 2008

Segueixo sana i viva! jajaja

Jejeje
No m'ha deixat feta un desastre, no! :-)

Potser alguns llegireu aquest comentari i pensareu o bé que el meu spanker és un tou o potser que jo tinc poc aguante, però no.. No sé, simplement ell ha volgut oferir-me una sessió a base d'un càstig perfectament soportable i regalar-me la seva tendresa.

Tot ha començat de bon matí. Els supermercats no estaven oberts encara i jo ja estava oblidant la possibilitat d'obtenir el meu Kinder... però casualitats de la vida, resulta que hem hagut de parar a una gasolinera a comprar una cosa que ens feia falta... I tenien kinders!!! Ell ha volgut resistir-se una mica: "no l'agafis", "no l'agafis", "com l'agafis em sentiràs"... però al final el kinder ha sortit per la porta, subjectat per la meva mà :-)

I hem arribat a casa seva. Feia dies que no ens veiem i primer m'ha abraçat amb força (ell sabia que jo volia sentir-me abraçada, i ell també volia fer-ho). Tot i que després d'aquests primers moments de debilitat spanker, m'ha fet anar al menjador i ha començat a llegir la meva "llibreta de faltes". El càstig imposat, com ja us he dit, no ha estat molt dur:

- 40 palmades (palmada s'enten com a cop sec al cul) per vaga (es que hi ha coses que havia de fer i no he fet)
- 50 palmades més per una cosa que portem temps dient i que tampoc he fet
- 20 cops de cinturó per insultar-lo (tot i que ell sap que ho faig amb carinyu)
- 10 cops de "canya" per voler ser spanker (ara bé, no era una canya, sino una branqueta mal acabada... i com que s'ha adonat que allò era una mena d'arma de destrucció massiva, ha reduït)
- 10 cops amb la paleta de fusta per paraulotes (ñee ¬¬)

Ha volgut sumar 5 palmades per cada falta d'ortografia que faig al blog. Un dia hauré de fer una entrada per parlar només d'això. Sovint faig faltes i no pot soportar-ho.... Per efectuar aquest últim càstig, ha imprès l'última entrada del blog i m'ha corregit les faltes en vermell, i m'ho ha posat davant dels nassos mentre estampava la seva mà amb força.

Com ja he dit, avui era una sessió on el contacte físic s'hi ha fet molt present. Jo no puc evitar "quedar xopa" cada cop que em posa dalt dels seus genolls o m'aboca contra la taula. No puc XD
I ell també ho sap, que coi, ho veu, ho nota, ho toca...



Després m'ha dut al llit, on ha continuat zurrant-me una mica (amb coixinets sota meu deixant el meu culet ben amunt i ben preparat per rebre....).

Finalment, i per deixar per enllestida la crònica, només afegiré que després m'ha lligat al llit: cada mà i cada peu, a cada punta de llit. Ja us podeu imaginar la situació... jo formant una creueta indefensa al seu llit, sense poder-me moure ni de braços ni de cames, amb tot el meu cos regalant-se a ell. Cal dir però, que m'ha encantat :-). A més! he de felicitar al meu spanker: ja sap fer nusos dels bons: dels que no apreten i dels que no es poden desfer a la primera de canvi!

AH! m'oblidava! HE SIGUT SPANKER PER UN RATET! primer li he donat unes quantes palmades amb la mà, però com que em feia mal a mi mateixa (jiji), he agafat la famosa paleta de fusta per donar-li 6 COPETS DE RES. I ja es queixava! és més: al cap d'un rato l'he vist com inconscientment es fregava el cul amb les mans: li picava jijiji. No seria bon spankee!

Un petó spanker,
i a tots els altres, bon començament de setmana!
.

7 comentaris:

TON ha dit...

Avui sí que t'hem de felicitar spanker.bcn!!! No sé com t'ho has fet, però sembla que t'has guanyat el respecte de la teva noia. Fins i tot t'ha elogiat els nusos!!!
Per altra banda, no sé que dir-te sobre el fet que t'hagis convertit en un spankee, encara que només hagi estat per uns moments. No sé, no sé. Que ens explicaràs si t'ha agradat almenys?
I tu, spankee.bcn, com t'has sentit com a spanker?

Spanker BCN ha dit...

Amic Ton,

Això que l'Spankee hagi fet d'spanker (i jo a la inversa) podríem dir que no es tracta més que d'una «llicència poètica».

No estàvem pas actuant seriosament! Ha estat només un momentet (en el conjunt de les diverses hores que hem estat junts) en què, per jugar, li he deixat fer aquest paper.

Però crec que ni ella se sent spanker ni jo he fruït amb l'experiència. Més aviat ella ho ha anat dient per provocar-me... per acabar-me la paciència!

(Això no vol dir que en altres parelles aquest intercanvi de papers sigui realment una veritable font de goig. Algú té experiències, en aquest sentit?)

Fer ha dit...

Com sempre el post es divertit i refrescant, a més a més amb sentit de l'humor. La parella spankee-spanker sempre dona molt joc i la vostra no es pas l'excepció!

Spankee BCN ha dit...

Gràcies Fer!

Ah! Ton, si, ...clar que he elogiat els seus nusos! Hauries de veure les xapuses que m'havia fet fins ara! jijiji

I tu, spanker, a partir d'ara ja pots vigilar i mesurar les teves paraules.. no fos cas que m'enfadi de veritat i vagi a buscar la paleta a la cuina... llavors ja saps que pasaria, no? Que et deixaria el cul bullint!! I no et faria 6 copets de res com l'altre dia, no! Sino vigiles, el pròxim dia rebràs de veritat! jijijiji

jajajaja ei pos, no m'acaba de desagradar això de ser spanker eh! jajajajaja

Anònim ha dit...

Ooo amazing illustration... :) I believe that is by Milo Manara, I think...

Cheers,
Dave
"The Cherry
Red Report"

TON ha dit...

Tal com bé diu en Dave de "The Cherry Red Report", el dibuix que il.lustra d'aquesta entrada és d'en Milo Manara. Crec que ha de pertànyer a alguna de les obres d'una sèrie que va publicar amb el títol de "El clic". En Manara és un dels dibuixants que millor ha sabut insinuar la temàtica spank en totes les seves creacions. Els culets dels seus personatges femenins són dels més aconseguits i engrescadors que formen part de la meva galeria. Va ser l'il.lustrador d'una obra completament spank com "L'art de l'assot". Algun dia que parlem de còmics ja us n'explicaré una miqueta més.

Spankee BCN ha dit...

Hey Dave, welcome to blog! :)
Yes, it's Milo Manara. You're reason.

Ton, si, ja sé quin llibre dius (l'art de la fessée). Algún dia volia parlar-ne, però en tot cas, crec que tu ho faràs millor (sempre tens molta més informació en això de temes bibliogràfics jeje)

;)