10 de març, 2008

Un altre cop a rebre...

Com recordareu, fa poques entrades vaig dir-li INÚTIL al meu spanker... (així tal qual: en gran i en negreta). No us pensessiu pas que la cosa ha quedat oblidada, que va.
Podria dir-se que avui he après a no dir-li més que és inútil... (mmm... bé, potser no m'ha quedat molt clar, JAJAJA). :)

Ha passat més o menys el de sempre... -_-. Primer hem quedat, i quan hem arribat al pis, m'he assegut còmodament al sofà mentre ell anava llegint la meva llibreta de faltes. Ha fet veure que estava seriós, però jo de tant en tant li deia coses per xinxar-lo i li he tirat també un coixí per enfadar-lo una mica... i se'l notava rialler per dins.

Però acte seguit ha sortit la serietat que duu dins i bé, ja us podeu imaginar: m'ha agafat per posar-me dalt dels seus genolls i ha començat a zurrar-me. A continuació m'ha baixat els pantalons, desprès les calces, pam pam pam pam....
Desprès ha provat d'agafar-me dreta i donar-me uns quants copets més en aquesta posició (com a la il·lustració següent):
.

I tot seguit, una estoneta amb el cinturó (xas xas xas xas). El mal ha vingut després, quan ha tret de no sé on una mena de respall i m'ha començat a zurrar amb allò. Agh... Jo estava en una cadira, però de genolls, o sigui, la part central del cos resposava sobre la cadira (la part on la gent s'hi asseu) i els genolls i els braços tocaven el terra.
I finalment ha agafat com una mena de superfície de fusta, consistent i dolorosa, i ha fet una petita tanda més. Podriem dir que és com una mena de paddle, però era una base de fusta que s'utilitza per tallar-hi el fuet. Ha sigut poca estona, ... pum pum pum pum,....

Tot i que em feia mal, no he pogut evitar riure al acabar, jejeje. Per sort no s'ha enfadat més amb mi. Si és que quan vol, és un sol el meu nen!

Per dinar hem trucat al Telepizza com l'altre dia, i jo aquest cop m'he permés ser capritxosa i he demanat trufes de postre :-). Això si, per compensar-ho he hagut de vestir-me únicament amb una camisa d'ell, per tal de rebre així al pizzero. Sort que em venia molt ample i llarga, jajaja.

I poc més. Potser ara trigarem una mica en tornar a fer alguna sessió, ...però de moment aquesta la tindré ben present. ;-)
.

8 comentaris:

piti ha dit...

Jajajaj ostia noia, t'han fotut calenta com un lliri! t'han acalentat lo crostó a base de bé eeh... jajaj... Pero tu tota digna fins al final! si senyora així es fa! A veure q s'han pensat aquests, a mi m'agrada dir-li burro i imbècil també jeje encara q despres tmb ho pagui.. aiixx

Spanker BCN ha dit...

Immune al dolor?

Amics, us asseguro que quan li dono, li dono amb totes les meves forces. Cert que la mà no és l'instrument més punitiu (però qui es resisteix a deixar de pegar amb la mà!!! És l'instrument més íntim i personal).

En canvi, el respall que he utilitzat realment feia mal... Una tanda de 20 em sembla una mesura regular... I amb el cinturó? Una altra tanda de 20, i donats amb tota la força! (que bé sonaven, els espetecs!).

Doncs bé, tal com diu l'spankee... En acabar: res de sentiment de culpa, res de penediment: encara somreia!

Se m'ha oblidat d'experimentar una cosa que havia pensat (la pròxima vegada serà): una vegada assotada convenientment, què tal deixar caure en el vermell culet unes gotes de suc de llimona? O de vinagre? O d'alcohool?

Teniur experiència, d'això? Què pot ser més efectiu? L'objectiu és... que se'n recordi! Que no rigui tant, després d'una sessió! O és que ja és immune al dolor??

Fins ara!

piti ha dit...

Ostia animalot! alcohol? vinagre? suc d llimo??? no li facis aixooo! el q has d fer es posar-li cremeta!!

Spanker BCN ha dit...

Piti...

La meva intenció és abaixar-li els fums, a la meva spankee; no fer-li mal perquè sí.

Si quan la castigo amb totes les meves forces no aconsegueixo aplacar el seu orgull... què vols que faci? Ho faig pel seu bé, com tots els spankers. No es pot anar per la vida d'aquesta manera!

Per cert, com has gosat adreçar-te a mi? T'ho recordo: «Ostia animalot!»

Et sembla adequat aquest nivell de llenguatge quan em parles? A veure si corregeixes la teva actitud, o hauràs de ser corregida tu pel teu spanker!

piti ha dit...

uy si si, i segur q et fa mes mal a tu q a ella noo?? jaaaaaaaaaaaaaaaaaa juaaaaaaaaaaaa jaaaaaajuass....
Ayy no creus q si et diu inutil es per alguna cosa?? eeeh?? eeeh?? jiji (oi q si spankeebcn, oi que li dius per alguna rao?)
I això del nivell amb el q et parlo.. es clar q si, em sembla molt i molt adequat..jumm
(expresió de dignitat..que aqui no hi tinc ninot)
Ummm.... bueno, el meu spanker no se'n ha enterat d'això que he dit així que... elis eeeelis!!

Spankee BCN ha dit...

jiji clar que siii! si li dic inútil és perque tinc raons per fer-ho!! ^_^

Gràcies per sortir en la meva defensa Piti :_)
Has vist quin spanker més dolent? només pensa en fer-me patir... -_-'

I tranki, et dono permís perquè li parlis en el to que vulguis! (que jo no em xivaré al teu spanker jejejeje)

;)

piti ha dit...

De res dona, aai, si esque si no ens defensem entre nosaltres...ells no s'estoven ni a la de treeesss!!!
A més, nosaltres sempre tenim raó, el que passa es que ells no ho volen reconeixer.. son uns bruuts!!
Aiii aquest spanker teu! segur q a mes a mes d'inutel es altres coses.. seguuuur!! ;p

TON ha dit...

Company spanker bcn, sembla que això es complica encara més amb els suports externs que rep la teva spankee!!! Tanmateix, jo sóc més partidari de la cremeta i les moixaines després d'una sessió intensa. Que la nena continua insolent i orgullosa? Doncs a prendre'n nota per a la propera sessió tot i donant gràcies als déus pel regal que t'han fet!!! Com a mesura innovadora, també podries "matar-la" a orgasmes. Potser per aquesta banda la seva resistència no seria tan ferma i el seu orgull podria certament abandonar llurs baluards, arribant a la rendició. Aquesta fóra a més una solució més imaginativa, que segurament la descol.locaria d'entrada, però que de ben segur faria que passessis a ser molt més temut, molt més respectat i, sobretot, molt més estimat!!!
Sort, amic. Ja m'ho explicaràs!!!