19 d’abril, 2008

I love OTK

Ja no és que m'agradi, és que m'encanta! Sé que sempre dic el mateix, i que potser aquest blog està caient en continguts i cada dia és menys interessant... Però aix! Com em posa que em deixi el cul uniformement vermellet...


L'altre dia vam quedar, si, va ser dijous. Efectivament em vaig resistir força i el vaig fer suar moltíssim (no duia la llibreta de faltes, no havia fet res del que havia d'haver fet...) i ell em va castigar per tot això. Però no va haver cap novetat respecte els altres dies, per tant, no crec que sigui gaire interesant entrar en detalls!

Tot i així, m'agradaria comentar una cosa: pel matí, jo, abans de vestir-me; vaig agafar un retolador i em vaig escriure "INÚTIL" a un costat del cul.
Però fins la trobada amb el meu spanker, encara faltaven dues hores i en part tenia por que hagués desaparegut o algo. En teoria no desapareix la tinta així com així, però per si acàs, just entrar a casa seva i abans de que m'ordenés fer qualsevol cosa, li vaig dir que necessitava anar al lavabo. En part, és cert que necessitava anar-hi, però podia haver aguantat! l'únic que volia era comprovar que aquella paraula seguia allà, tota per ell.

Es va sentar en una cadira i em va ordenar que hi anés. Jo evidentment vaig passar d'ell i em vaig nar cap al sofà... jajaja. Però ell va venir a per mi i em va col·locar a punt. Jo m'hi resistia bastant però ell -després de suar força- va conseguir que adoptés una posició més o menys decent per començar a rebre. El meu culet protegit amb els texans estava a la seva disposició.

- [Pam.... pam..... pam...] calla..... [pam....] no et moguis òstia.... [pam... pam... pam...]

I després va procedir a baixar-me els pantalons. Jo em vaig voler escapar per anar un altre cop cap al sofà, però ell va impedir-ho. I quan em va tenir un altre cop posada sobre els seus genolls, va començar una segona ronda, amb els texans a mig baixar.

- [Pam.... pam] ... eh! QUE ÉS AIXÒ????

Exacte, una de les 6 lletres que conforma la paraula I-N-Ú-T-I-L s'havia sobresortit del territori protegit per les calces. I me les va deixar ràpidament a l'altura dels texans.

- Serà possible!!!!! ara si que rebràs!!!! no pararé fins que s'esborri!!!! [pam-pam-pam-pam-pam-pam-pam-pam-pam-pam!!!!] (auu)

I certament, es va acabar esborrant (amb aquells cops i amb altres que van venir després xD)
.

5 comentaris:

TON ha dit...

De fet, spankee.bcn, ja no saps què fer per a que t'escalfin el cul. Que et feia por que estès en baixa forma el teu spanker i et vas assegurar que no defalliria en veure escrita en les teves mateixes natges la provocació que normalment surt de la teva boca? Ai, què complicades i què senzilles que sou alhora les dones!!!
Una cosa, spanker.bcn: i realment es va esborrar el text, que amb tanta fatxenderia s'havia gravat al culet, només amb les teves patacades (pam, pam, pam ...!!)? Algun dia ho hauré de comprovar això. Sembla fins i tot una molt bona i morbosa idea!!!

Claudia ha dit...

M'agrada molt el vostre blog. Em meravella que pogueu expressar amb tanta sinceritat el que viviu i sentiu. Endavant, espero que hi hagi cada cop més relats.

Spankee BCN ha dit...

Hola Claudia,
benvinguda al blog :)

Ens alegra saber que el blog t'agrada... i sobretot ens alegra rebre comentaris d'altres catalans i catalanes (no per discriminar als que no ho siguin, NO!) sino pel simple fet de desmostrar que aqui a catalunya tambe som molts spankers i spankees ;)!!!

Sole ha dit...

Molt bé !! els vostres jocs em posen "a tope", ...però una pregunta, còm és que no vas utilitzar permanent? el resultat hauria sigut molt millor!!!

TON ha dit...

Vinga, Sole!!! Sembla que encara vulguis enredar una mica més la troca, tu!!! Que no ho veus que aquest resultat que tu consideraries molt millor hagués suposat que la nostra entremaliada spankee.bcn no s'hauria pogut asseure durant tota la setmana!! Com hauria pogut fer les noves entrades al blog, aleshores?
Per cert, nois, ho heu vist que ja sortiu també recomanats a "Le journal de la fessée". Aquest és un blog de molt prestigi en el païs veí. Vinga, doncs!! Moltes felicitats per a l'assoliment d'aquesta nova fita!!! I això que només disposeu d'un sol culet!! Però, quin culet més ben parit!!!