16 d’abril, 2008

Preparada per rebre?

A vegades, quan falta poc per trobar-me amb el meu spanker, ell deixa anar frases com:
"prepara't pel pròxim dia...", "prepara't a rebre..."

A mi m'agrada respondre tonteries com "si home, al igual!" i quan arribem a casa seva sempre m'hi resisteixo una mica però com que ell sap que realment ho faig només per donar joc...
Però demà, hem quedat, i bé: JO DEMÀ LLUITARÉ FINS AL FINAL XD

Mirem aquestes imatges:
.

Heu vist aquestes noies? Ho haveu vist?!!! L'spanker allà sentadet i la spankee baixant-se els pantalons amb resignació!!!!

Jo mai seré així :-P

Per començar, el meu primer acte serà: no dur demà la llibreta de faltes! grrr! estic farta de donar explicacions dels meus mals comportaments, jijijiji! (es que com comprendreu, el tinc mal acostumat! i això no pot ser! ha d'entendre que no sempre faré el que diu!!! :D)
.
.