23 d’abril, 2008

Sant Jordi! Nou blog de relats en català!

Bones!
Avui és SANT JORDI!!! Primerament, felicitar als Jordis que ens llegeixen, i segonament, donar-vos una notícia: acaba de nèixer el primer blog de relats d'spanking en català.

Esperem que us agradi. El disseny del blog encara no és del tot definitiu. Encara falta posar-hi un traductor com el que tenim aquí!

Ens agradaria que tothom que ho volgués, pogués enviar-nos els seus propis relats perquè els publiquem (naturalment, pot ser de forma totalment anònima, clar!). Amb aquest blog pretenem fer més gran el món spank a Catalunya i a territoris de parla catalana, i tots hi sou convidats!

........................................................

Sant Jordi, el cavaller spanker

I ara em permeto fer un petit plagi però no sense la citació prèvia: Fer, d'azotes y nalgadas va escriure això ara farà un any:

El 23 de abril en Catalunya se celebra Sant Jordi. Sant Jordi fue un santo hasta que encontró a una spankee que, para variar se había metido en un lío con un enorme dragón. Sant Jordi tuvo que sacarle las castañas del fuego, nunca mejor dicho, y enfrentarse con peligro de chamuscarse al maloso dragón. Cuando finalmente salvó a la spankee del dragón, le propinó la zurra de su vida, con lo cual reforzó su condición de santo varón. De ahí las rosas rojas en alusión al trasero de la damisela.

Així doncs, spankees i spankers del món, desitgem que avui sigui un gran dia per tots. :)
.

9 comentaris:

sole ha dit...

Hola, només volia dir-vos que en tinc una de pensada per al meu spanker que pot ser una bomba.... demà us ho explico

TON ha dit...

Feliç diada de Sant Jordi per a tots!! I molt especialment per a vosaltres dos, parella d'enamorats del spanking. Us desitjo que passeu un bon dia ple de roses i de lectures, a poder ser d'algun dels llibres que ja hem anat comentant fins ara al blog. I, sobretot, molt, molt, molt, ple de surres!!!
Desconeixia aquesta versió d'en Fer sobre la llegenda del Sant i m'ha agradat veure-la des d'aquesta nova perspectiva!! Igual com m'ha agradat l'estat del culet de la princesa de la il.lustració. Que vermell que està, oi? I amb l'emprenta de les quatre barres!!!
Per acabar, alço la meva copa de cava (català també, eh!!)per tal de festejar el naixement d'aquest nou blog de relats. Espero sincerament que li puguem donar una llarga i productiva vida!!

sole ha dit...

Bon dia a tots !.Felicitats per les novetats del blog. Inspirada pels vostres relats ahir vaig tatuar-me una rosa vermella a la galta esquerra del meu culet. Quan el meu spanker la va descobrir no va parar: pim-pam, pim-pam ! fins que al final els pètals vermells ja no es distinguien de la resta.

Spankee BCN ha dit...

Hola Sole,
Benvinguda al blog :-)

(els comentaris sempre fan que un blog sigui més càlid, no? s'agraeixen!)

Que bo lo del tatuatge! ;) i després... pim-pam i tot igual de vermell, jajajja

sole ha dit...

I sabeu el millor de tot?.. és que podem continuar celebrant Sant Jordi tota la setmana i la que vé també!!

sole ha dit...

(Tinc problemes per deixar un missatge al blog de relats, haurieu de comprobar si funciona bé).
Felicitats Ton! un relat francament interessant plè d'erotisme i sensibilitat. Has aconseguit que des de la meva intimitat més amagada hagin sortit espurnes que m'han fet vibrar i sentir plena de vida.

Spankee BCN ha dit...

Hola Sole,
Intentaré arreglar això que dius del nou blog de relats!

Potser trasllado aquest ultim comentari teu al blog de relats, vale?

fins aviat ;)

oriolmarti97 ha dit...

HOLA
FA POC VAIG DESCUBRIR AQUEST BLOG I, LA VERITAT, M'ENCANTA
SI VOLEU QUE US DIGUI LA VERITAT, SOC MASSA JOVE PER TENIR SPANKEE (ADIVINEU LA MEVA EDAT) PERO TOT I AIXI, M'AGRADARIA TENIR-NE
PER CERT, PODRIEU TRADUIR RELATS D'ALTRES PAGINES (SI VOLEU US DONO LES ADRECES)
PER CERT, JA FA UN TEMPS QUE PUBLICO COMENTARIS COM A ANONIM

Anònim ha dit...

Interpretação estonteneante nesta página, postagens assim dignificam ao indivíduo que aparecer neste espaço !!!
Entrega maior quantidade de este sítio, aos teus utilizadores.