01 de maig, 2008

Les faltes d'ortografia

Hi ha coses que el meu spanker no suporta de cap de les maneres. Una d'elles són les faltes d'ortografia: el posa de molt mala òstia veure faltes al blog!

He intentat buscar en els arxius de les nostres converses referències a aquest fet

Spanker: .... a l'última entrada al bloc n'hi ha unes quantes... te les faré pagar. No pot ser que facis tantes faltes!
Spankee: No en faig tantes!
Spanker: Juas! t'escriuré en un paper gros les faltes i te les posaré al davant dels nassos mentres et faig una bona surra! a veure si aquella dita clàssica te raó… “la lletra, amb sang entra!”
.
Crec que vaig comentar-ho en el seu dia, però aquesta amenaça la va complir. Un dia a casa seva va imprimir una entrada del blog i es va posar a corregir les faltes que hi havia en color vermell. Després em va deixar el full davant i em va abaixar els pantalons per tal de començar a fer-me entendre que no es poden fer faltes quan estas escrivint coses per a publicar-les...
.
...Un altre dia vaig enviar-li un text per mail i vaig dir-li que me'l corregís, que l'havia d'entregar. No va trigar ni dos minuts en pronunciar-se:
.
Spanker: l'intensitat? Nena!
Spankee: que??
Spanker: ha de ser la intensitat! sense apostrofar! o és que no ho sabies???
Spankee: però home, per això et tinc a tu.... crec q no ho sabia… jajajja
Spanker: Veig que t'hauré de donar lliçons de català bàsic mentres t'escalfo el cul! o millor... potser t'hauré de fer llegir la gramàtica catalana, mentre t’estovo!
Spankee: jajaja
Spanker: saps? com la plastelina: que primer és més dura.... i a còpia de masegar-la.. S'ESTOVA! Així quedarà el teu cul!
.
Fins i tot va haver de corregir el text que encapçala el blog (aquí dalt, on posa "Allò que tant ens agrada... ara en català..."):
.
Spankee: Has vist el blog avui? He fet una capçalera explicativa! :-)
Spanker: Si! I he hagut de corregir una falta! com sempre!
Spankee: jajaj quina?
Spanker: aix...........endevant! grrr
Spankee: ¿
Spanker: és endAVANT, inútil!
Spankee: val…perdona'm...
Spanker: si no fos per mi... no sé què seria de tu! …Que et perdoni dius??? JAJAJA
Spankee: ¬¬…
Spanker: això no té perdó de Déu! això són 10 mastegots ben donats!
-
Aix! Quina sort que tinc de tenir-lo de "corrector", no? jijiji
Que passaria si els dos treballèsim en un diari i jo en fos la redactora i ell el director? buf... suposo que n'acabaria aprenent! jajaja. Us imagineu?
-
Ell: ja he vist que s'ha publicat l'última edició del diari.... podrieu passar pel meu despatx?
Ella: Si senyor
Ell: Miri, vostè té un greu problema: això està ple de faltes! Com pot pensar en publicar tal cosa? Quin desprestigi pel diari! Això s'ha d'arreglar ara mateix!
Ella: ara m'hi poso senyor. En 15 minuts tindrà la versió revisada
Ell: ni revisada ni òsties! Posi's inmediatament sobre els meus genolls!
Ella: com? perdoni? no no!
Ell: Oi tant que si! plasss plaaas
Ella: No siusplaaaaaaau pari pariii
Ell: I ara, calces abaix! Aviam si així n'apren d'una vegada per totes!
xD


.

9 comentaris:

Spanker BCN ha dit...

És que és veritat!

Per desgràcia, l'spanking no està ben vist per la societat; això és un fet evident. Els spankers i spankees ens veiem obligats a portar d'amagat aquesta afició nostra. O sigui, hem de portar una doble vida.

Doncs bé, en la vida pública hem de mirar de ser els millors! I parlar i escriure amb correcció i propietat és un requisit bàsic per ser considerat una persona com cal!

A més, la meva spankee no és que no sàpiga les regles... És que de vegades (massa sovint) és una mica indolent... i li fa mandra estar pendent de la correcció de tots els detalls...

A tots se'ns pot escapar alguna falteta... I cal dir que la meva Spankee ha millorat bastant des del començament d'aquest bloc. Però sense anar més lluny, en aquesta entrada seva se li han escolat unes quantes faltes d'accents. Ha posat sense accent «estas escrivint», «Que passaria». I ha escrit «treballèsim» amb l'accent canviat i sense una essa.

Sentit-ho molt, aquestes incorreccions hauran de ser castigades el pròxim dia que tinguem sessió, que serà bastant aviat...

Spankee, vés preparant el culet!!!

P.D. Per cert, Spankee, molt suggerents les imatges amb què acompanyes el text! Ets la millor!!

Spankee BCN ha dit...

ehhh com et passes... si aquestes faltes són super minses! casi ni es noten! ets un exigent!

Fer ha dit...

M'agrada molt aquesta politica de correcció llinguistica!

Spankee BCN ha dit...

jiji
La veritat és que és útil. Ara m'hi fixo més en les faltes, no t'ho negaré! :-)

TON ha dit...

Almenys aquesta política és coherent amb la voluntat manifestada de convertir-vos en un referent per als amants del món spank de les nostres contrades!!
Jo em defineixo com a molt estricte en allò que fa referència a les faltes d'ortografia. És a dir que ni moltes, ni poques, ni res de tot això. L'objectiu hauria de ser el de cap, ni una sola!!! Llàstima que l'educació que vam rebre no ens permetés assolir en català el nivell que acabàrem tenint en castellà!!! Un dia ja us vaig parlar una miqueta del sistema educatiu de l'escola on vaig anar de petit, i entendreu que una falta, una sola falta d'ortografia, era corregida amb tanta energia pel professor o professora de torn que gairebé era impossible tornar-la a fer mai més!!! Però funcionava, ja ho crec!! Per això quan ara sento aquestes excuses tant de moda, intentant justificar que al cap i a la fi les faltes no tenen tanta importància, i queixant-se fins i tot de la injustícia que representa rebaixar la nota en un examen amb faltes d'ortografia, penso que per aquí no anem bé.
Canviant de tema: els dibuixos són de na Paula Meadows, oi? És una il.lustradora que m'agrada molt i la seva tasca va arribar a convertir-se en un referent importantíssim en la revista "Fessée", que malgrat el seu títol es publicava al Regne Unit. Un dia d'aquests, us en parlaré una mica més d'aquesta important revista del món spank. De moment, però, felicitats per la tria d'aquests dibuixos, spankee.bcn! I felicitats també a tu, spanker.bcn, per encapçalar aquest moviment en defensa dels bons costums de la llengua!! M'identifico completament amb la teva tasca i penso que paga la pena ser molt sever quan és la nostra pròpia llengua la que perilla!!

Spankee BCN ha dit...

jajajaja

Joooo Ton! No n'hi ha per tant! algunes faltes ni es noten!

I no! els dibuixos no són de la paula, sino de la "Lynn Paula Russell", d'un llibre: "Painful pleasures: he erotic art". ;-)

però a mi tb m'agraden molt els dibuixos de la Meadows!

TON ha dit...

Ai...! Gent jove, que no valoreu la importància de les faltes d'ortografia, que no teniu la paciència suficient per explorar una mica més quan entreu en alguna pàgina a cercar els dibuixos que necessiteu, i que no respecteu la gent més gran!!!! Quin munt de feina per al teu spanker!!!
Paula Meadows i Lynn Paula Russell són la mateixa persona!!!!!
I és clar, jo posava el nom antic i tu el més actual. Ai ... santa paciència!!!

Spankee BCN ha dit...

jajajajaj

vale.....
ja deia jo que tenien un estil "molt" similar, jajajajajaj

Anònim ha dit...

I always inspired by you, your opinion and way of thinking, again, appreciate for this nice post.

- Joe