05 de maig, 2008

Pagant per les faltes...

I faltes de tota mena, no només ortogràfiques. Avui el meu culet ha rebut de valent...


He de confesar que ja en tenia ganes (jijijiji) i no he parat en tooota la setmana de molestar-lo i provocar-lo. Fins i tot per mòbil. "No cal que continuis provocant-me... acabaràs amb el cul com un tomàquet", em deia. I si, m'ha quedat vermellet, perquè negar-ho! xD

- Tot va començar quan, ahir, li vaig voler regalar un relat escrit per mi. Exclusiu, per ell. I li va agradar! Però claaaaaar: tenia faltes. Bastantes. I les he pagat amb escreix ¬¬'

Però anem al començament, al principi de tot.
Hem quedat i sense voler he fet tard. S'ha enfadat una mica XD

Després hem anat a una ferreteria perquè necessitava comprar unes coses per casa ... i resulta que hi havia una secció de "coses de cuina", amb moltes paletes de fusta per cuinar. I clar, clar! n'ha comprat una per utilitzar en contra meva ¬¬ (si sabés la dependenta que en 5 minuts l'estariem utilitzant d'aquella manera!!!) :-) jijiji

Finalment hem arribat a casa. El meu càstig ha costat de dues parts:

1. Primer ha imprés el relat i m'ha fet sentar al sofà mentre en corregia les faltes. La condemna eren 5 palmades per cada falta greu i 2 per cada falta lleu (quasi totes eren greus). Em fa una mica de vergonya confessar que m'han caigut 205 palmades -_- (moltes eren d'accents i per no fixar-m'hi, i repetides tb)
A sobre m'ha posat el full al davant i abans de cada pack de 5 cleques havia de llegir la falta i dir per quin motiu és falta.

Després m'he assegut a "repassar les faltes" mentre ell llegia en veu alta la "meva llibreta de faltes", que, molt provocadament, havia omplert a rebassar. ;-P

A cada falta li ha aplicat un nombre de cops (a repartir després en diferents posicions i instruments). Resumint:

- Per fer sempre faltes d'ortografia ------- 40
- Per insultar-lo continuament ----------- 40
- Pels meus horaris descontrolats -------- 50
- Per mai acabar-me el plat quan nem a dinar xD ---- 40
- Per oblidar-me de fer un tràmit que tinc pendent -- 60
- Per addicció desmesurada a internet --- 70
- Per desconfianda (llarga història) ------ 60
- Per vaga i gandula --------------------- 50
- Per arribar tard ----------------------- 30

Si, això ja sembla la peli de "los 400 golpes" ! la veritat és que s'hi ha esmerat força (però tot i així, crec que no ha arribat fins al final. L'edat no perdona eh, spanker!) ;-)


(Spanker, abisam kuan rrekuperiz forses...hes que crek ke lla e ublidat lez tebes estubades d'havuy y hara tynk mols duvtes)
.

3 comentaris:

TON ha dit...

Ets un cas perdut, spankee.bcn!! Acabes de passar comptes amb el teu spanker i encara amb el cul ben vermell ja l'estàs provocant (i com!!!) una altra vegada!! Jo crec que fins que no trobeu una bona canya ...
Tot i amb això, val a dir que la teva provocació m'ha fet riure amb ganes! "Abisam" a mi també quan el teu noi t'aclareixi aquests "duvtes" que tens!!!

Spankee BCN ha dit...

ai Ton! jajajaja No saps els esforços que faig dia a dia per provocar-lo jajajaja. El que s'ha de fer per una bona zurra! hjajajaja

Spanker BCN ha dit...

L'edat no perdona eh, spanker! ;-)

Com es riu de mi la meva Spankee! I davant dels meus nassos! Però en part té raó... Després d'una sessió acabo bastant rebentat! Quan arriba la nit... només penso a ficar-me al llit de cansat que estic!

I ara que ja s'acosta la calor de l'estiu... no vull pas pensar com suaré! Potser així m'estalvio la quota del gimnàs??

Spankee... no pensis que les teves befes són ignorades. Les pagaràs totes juntes el pròxim dia!

;-)