07 de maig, 2008

Spanking i literatura (IV)

Nova entrega de "Spanking i literatura", de la mà de mestreton.

“Cruelle Zélande” (1978)

Us presento novament un altra obra anònima, que també sembla haver estat escrita per una dona. Aquesta novel·la fou publicada per primer cop per la “Societé Nouvelle des Editions Jean-Jacques Pauvert l’any 1978. Tusquets Editores S.A., va editar-la traduïda al castellà en la seva coneguda i reconeguda col.lecció de narrativa eròtica “La sonrisa vertical”, en el seu número 23. Cal recordar que aquesta col.lecció, que tans títols importants ens ha fet arribar, era dirigida aleshores per Luís García Berlanga, qui sempre va manifestar obertament les seves preferències per les relacions sadomasoquistes. La traducció va córrer a càrrec de Paco Monge i el títol va ser el de “Cruel Zelanda”.

Encara que d’autor, o autora, francès, l’obra ens narra les peripècies d’una noia jove, casada amb un oficial anglès, del qui el seu regiment és destacat a Nova Zelanda. La trama té lloc durant l’època victoriana. El petit destacament que l’oficial comandava és atacat per uns indígenes maorís, amb la conseqüència que la noia és raptada i confinada a la tribu d’aquelles salvatges criatures.
.

En primera persona, l’autor(-a) ens va explicant amb una certa nostàlgia les seves experiències vitals, des d’un punt temporal situat en el futur del moment en què es produeixen els fets detallats a la novel·la. Parla primer de la fredor de les sensacions que havia obtingut en la relació amb el seu marit, qui amb la seva ineptitud havia arribat a aconseguir que defugís sempre que podia l’acte sexual propi d’una relació matrimonial afectada pels principis de l’època. La irrupció sobtada de les noves i múltiples sensacions viscudes durant la seva estada a la tribu dels maorís, que ella va desgranant sense cap pressa en el decurs de l’acció del llibre, aconsegueixen que la seva estreta visió d’aquest apartat de les relacions humanes que constitueix el sexe,variï diametralment. La seva experiència durant el temps que habita amb els indígenes fa que qüestioni per sempre més les relacions que li són imposades per la hipòcrita societat anglesa de l’època, i que sobretot rebutgi el lideratge dels homes, dels mascles, en tot allò que fa referència al sexe en totes les seves variants.

Novament, he de dir-vos que s’ha fet molt difícil triar algun paràgraf, perquè la veritat és que n’hi ha un bon grapat que us agradarien. Aquí en va un que crec que pot fer-vos animar i buscar aquest llibre. Puc, a més, assegurar-vos que podeu trobar-lo amb certa facilitat:

“Nawa-Na quería acostarme boca abajo sobre sus rodillas. Esta nueva posición me producía horror, así expuesta, desnuda, y con la imposibilidad de vigilar a las mujeres que me miraban.

Pero lo que me colmó de vergüenza y también de rabia fue que la muchacha, cuando me hubo instalado como quiso, la grupa bien en medio de sus muslos y sobreelevada, se puso simplemente a azotarme las nalgas del mismo modo que nosotros castigamos a un niño que se ha desmandado. Por no sé qué razón mis padres nunca me pegaban, y ésa también era la primera vez, a los veintiséis años, que recibía una azotaina. Todo mi amor propio se rebeló, particularmente por la idea de recibirla delante de estas criaturas, y por parte de quien, en mi opinión, sólo era una miserable chiquilla. Pero cuando intenté girarme y levantarme, apoyó su otra mano entre mis hombros y me di cuenta de que las demás mujeres vendrían a ayudarla si me obstinaba. Por tanto tuve que someterme y continuar dejando que me azotasen. La pequeña salvaje lo hacía con todas sus fuerzas. La sensación era tan punzante que o bien, a mi pesar, me contraía para escapar de ella, o bien, por el contrario me distendía, me abría, esforzándome por estar totalmente blanda, paradójicamente inaccesible, ya que cuando me contraía, los golpes, los azotes, sobre los músculos tensos me producían un dolor todavía más agudo. Pero, cuando me distendía, la airada mano me golpeaba justo en el ano y en el orificio del sexo, que me parecía abrirse bajo los efectos de un hambre extraña, exacerbada, provocada por el ardor, y no podía soportarlo durante mucho tiempo. Sin embargo, la azotaina proseguía, y mi rabia, la rebelión de mi orgullo crecieron hasta una especie de punto de ruptura.

Más allá de este punto, como los golpes seguían cayendo e incluso, hubiérase dicho, con redoblada sequedad, no sé qué en mi orgullo cedió a su vez y me puse a llorar, estallé en sollozos y me agité. Las mujeres gritaron de satisfacción. En aquel momento, mientras me debatía, en verdad sin intentar realmente levantarme, ni siquiera escapar a la azotaina, giré por casualidad la cabeza hacia la gran abertura de la choza y allí, a pocos metros, en la luz declinante, vi pasar a un indígena, un hombre, desnudo con excepción del paño. Quizás a causa del ruido aminoró la marcha y giró a su vez la cabeza hacia la cabaña. Estuve segura de que me veía del mismo modo que yo le veía, más desnuda que él, azotada así como un niño, y pensé que iba a acercarse y a entrar en la choza. Ante esta idea se produjo en mí, en el fondo de mi vientre, un desgarro y una convulsión fulgurante, que me inundaron de un placer salvaje. Todo ocurrió realmente en un momento: el corazón de mi sexo se incendió y se licuó. En realidad, él había vuelto a seguir su marcha y se había alejado, pero las criaturas, con su diabólico instinto, no dejaron de notar al momento mi impensable reacción. Chillaron de nuevo de alegría, batieron palmas, y se juntaron todas a mi alrededor y alrededor de su compañera.

Nawa-Na me azotó todavía durante unos segundos, pero ya con menos fogosidad. Podría decirse que lo hacía más bien para calmarme, para en cierta manera acabar de saciarme. Se detuvo, y yo permanecí calmada sobre sus rodillas, las nalgas totalmente abiertas, ardiendo, y sin duda totalmente escarlatas. Aprovechando este abandono, la muchacha hundió no sólo un dedo, sino, eso me pareció, toda su manita en mi sexo, la avanzó y la retiró deliciosamente varias veces. Reía, y comprendí que explicaba a sus compañeras que me había vencido, y que el desgarramiento del placer me había mojado y llenado de jugo en el interior. Pero ni su risa, ni mi derrota lograban humillarme. Por el contrario, mi orgullo era de nuevo inmenso y se cernía sobre aquellas miserables criaturas como un águila. Cuando Nawa-Na decidió retirar por completo la mano, hubiese querido cogerla con la mía y besar todos sus dedos.”

Afegiré només un parell de curtes frases de l’obra. Una per tal d’il.lustrar la percepció que l’autor(-a) intenta transmetre’ns sobre el seu criteri de la preponderància que les dones en general haurien de tenir, no solament en les relacions sexuals, sinó en l’extensa gamma de les relacions humanes. Us confesso que hi estic completament d’acord, perquè crec que així aniríem molt millor!!!

“Creo que la mujer es la fuente misma del mundo. De ella manan y en ella se generan la vida y el sueño, toda memoria y todo olvido.”

I l’altra, perquè penso que potser no hi ha cap veritat més gran que aquesta:

“… hay pocas cosas más bellas que un hermoso trasero de mujer.”

Altres entrades "spank i literatura":

-- Ardeurs précoces

- Beatrice

- Spanking the maid


5 comentaris:

Fer ha dit...

Vaig llegir aquesta novel·la en primera edició i amb una sola má. La evocació que fas ... mmm...
Gràcies!

TON ha dit...

Moltes gràcies a tu, Fer, pel comentari! Aquesta és una de les meves obres preferides relacionades amb el món spank. Vaig tenir també la sort, o la dissort -perquè això vol dir que ja comencem a tenir uns quants anys tots dos!!-, de gaudir de la seva primera edició a "La sonrisa vertical", i encara avui, gairebé trenta anys més tard, continua excitant-me!!
Per cert, spankee.bcn, moltes gràcies per la teva acurada edició. Un dibuix ben "selvàtic"!!! D'en Milo Manara, no? D'aquest dibuixant també n'haurem de parlar un dia d'aquests. Se'ns acumula la feina!!!

TON ha dit...

Ei, parella!! Us héu adonat que, mentre dormíeu, el comptador ja ha superat les 20.000 visites?
Moltes felicitats a tots dos per haver arribat a aquesta nova fita en la vostra tasca de divulgació del spank a casa nostra!!!

Anònim ha dit...

Senzillament exquisit!: el corazón de mi sexo se incendió y se licuó.

Jordi.

esclau txispi ha dit...

No el coneixia, aquest altre bloc. Preciós, també. La l'he enllaçat.