26 de juny, 2008

Boh...

Des d'ahir al migdia, cada cop que m'assec a una cadira (o al terra, o a on sigui) m'en recordo del meu spanker ¬¬'

Els dos teniem el matí lliure i vam aprofitar per fer "una trobadeta spankeril".
Tot va començar ben aviat: com que hi havia la posibilitat de que m'adormís i arribés tard (típic), em va trucar i em va "amenaçar". Poc després de penjar, li vaig seguir el joc i li vaig enviar dos sms:
(absenir-vos de llegir si sou spankees amb autoestima...) (jajaja ostres, ho sé, estic canviant els meus instints rebels...)

"Domina'm. Lliga'm. Pega'm. Mana'm. Sorpren-me. Vull sentir-me teva en tot moment. Que duran aquestes hores TOTS els meus actes siguin ORDRES teves. Avui tu manes"

"Avui sóc el teu joc. Inventa les regles. Fes trampes. Juga brut. Guanya'm. No vull llibertat ni elecció. DOMINA'M SPANKER!"

Cal dir que l'altre dia vam passar pel bazar xino a comprar alguns elements... (que ara explicaré), i avui s'havien de probar.

En primer lloc, tot just arribar a casa seva, em va dur al menjador i em va fer posar les mans a la taula. Allà em va abaixar la roba i va anar a buscar la paleta de boix famosa... em va fotre uns 20 cops pel simple fet d'haver-li dut la contrària al supermercat on haviem anat a comprar esmorzar.
Tot seguit em va ordenar pujar-me els pantalons, doncs haviem de anar novament a un bazar xino. calia aconseguir una canyeta fos com fos...

I per un euro, vam trobar una mena de canya de pescar que consistia en una canya fineta i una més gruixudeta, de alguna cosa semblant al bambú. Només un euro! Sabeu que als xinos hi ha mil coses per fer a un spanker feliç?

....

Què va passar un cop a casa? Tandes força dures de 50. Això sí: NO va haver-hi arrepentiment per part meva (sempre seré una spankee orgullosa, per molt submissa que em posi quan expresso els meus desitjos!) jijiji

1. 50, amb la mà, en posició OTK.

2. 50, amb una mena de sandàlia que vam comprar als xinos, la posició va ser les mans als genolls però me les va lligar amb unes manilles

3. 50, amb una mena de paddle que vam trobar tb als xinos. Cal dir, però, que era de baixa qualitat i, el meu cul la va partir! jijiji. Però es va trencar cap al final, quan ja n'havia patit les conseqüències... -_-'. La posició escollida va ser "OAS": "Oberta sobre el sofà" : sobre el respatller, una cama a cada costat (no sé si m'explico...) xD (és còmode)

4. 50, amb el cinturó i les mans sobre la taula

5. 50, amb la mà, en posició "tam-tam" (la que vaig explicar l'altre dia)


6. 67 (excepció) amb la paleta de fusta de boix (que al final tb es va mig esquerdar) en posició, de nou, OAS.

7. 50, amb un regle metàl·lic, també dels xinos. Feia força mal.8. 50, amb la canyeta (-_-). Anava combinant la canya prima amb la canya mes gruixudeta. La petita es va partir, com sempre. La més gruixudeta anava millor...

9. 50, amb la mà, dreta i amb les mans als genolls

10. 70 de plus: 10 amb cada instrument utilitzat. Jo després de tants cops ja estava KO i aquests últims 70 me'ls va fer en posició SEL (sobre el llit). Jo estava estirada i ell vinga cops.

Realment, el que va fer més mal, va ser la canyeta fina. O sigui. Tot em va fer força mal (doncs considero que vaig rebre bastant) però la canyeta em va deixar marques força importants i veig que trigaran una mica en marxar...
Això si, em fa un mal terrible el cul jajaja. Crec que estaré uns quants dies seient i maleïnt la nostra extranya afició...

Això si: estic fatal però....... reconec que ara mateix tornaria a insultar-lo per aconseguir una zurra extra!!! jajaja

Crec que necessito un spanker de recanvi. El deixo ben baldat!!
l
Pd. properament posaré fotos dels instruments i tal... (això si: la propera actualització serà sobre el blog de relats... estigueu atents!)

7 comentaris:

Spanker BCN ha dit...

Aquesta sessió relatada per l'Spankee va estar molt bé! Realment va anar com diu ella. I la gràcia és que vam fer malbé tres instruments! (La qualitat dels productes "made in China" deixa molt que desitjar.) Una pala ampla, que justament estrenàvem aquest dia, en la darrera tanda (la que vam fer SEL: sobre el llit) de cop i volta va fer "clac" i es va partir totalment, longitudinalment... La canyeta (que també estrenàvem aquell dia) es va esberlar per la punta. Finalment, la pala (suposadament) de boix, que porta una bonica inscripció de l'Spankee cap a mi, es va esquerdar... i està a punt de trencar-se... Tindrà la meva Spankee el cul massa dur, ja??

I, realment, una sessió d'aquestes, intensiva, em deixa bastant baldat! Els anys no perdonen. Com diu ella, potser estaria bé que tingués un Spanker substitut!

nar ha dit...

...como posso comentar isto sem saber catalao?...mas com fotos era mais giro.....

Spanker BCN ha dit...

Prezado amigo,

Eu também não sei falar português!

Mas o português e o catalão são duas línguas irmãs... não é certo?

O senhor poderia aproveitar o tradutor automático ao espanhol, que pode ver à direita de nosso blog. O espanhol é uma língua muito mais conhecida, verdade?.

Um cordial cumprimento.

Spankee BCN ha dit...

:o
(saps portugues???)

TON ha dit...

Ostres, spanker.bcn!!! Ara sí que m'has sorprès amb això del portuguès! Sembla que tenies alguns "cops" amagats que fins i tot la teva spankee desconeixia. I després encara va demanant substitus tenint com té una joia a casa!! Ai, si hi hagués una mica més de justícia en aquest món!!!
Felicitats per la incorporació dels nous instruments al vostre joc! Sembla que haureu de tenir més cura en la seva elecció en el futur però, oi que us ho vareu passar de conya només anant-los a comprar?

nar ha dit...

...mua...como é que sabes portugues?...agora fiquei sem saber o que dizer...seja como for perfiro o catalão ao castelhano certamente.....

Anònim ha dit...

Molt be , segiu aixi , cada dia es nou . Estic content de veura que els meus fantasmes sont cada dia mes compartits per altres persones .
No mes vui diros que el instruments els podeu fer vosaltres mateixos , sols cau una mica d'imaginacio. Molts petons.