13 de juny, 2008

L'Spankee incorregible


Dimarts passat ens va venir de gust repetir una sessió. La sessió anterior havia estat dijous passat, o sigui, cinc dies abans, amb la qual cosa l'Spankee ja havia tingut prou temps de corregir algunes malifetes i alguns vicis pels quals va ser castigada oportunament.

Però què va! Us penseu que l'Spankee havia millorat? La meva Spankee és incorregible! Sembla que ho faci expressament!

De manera que vam repetir la sessió. Vaig tornar a agafar la llibreteta (sí... la famosa llibreteta que tan acuradament fa servir per confessar les seves culpes). I vaig anar aplicant tots els càstigs i penes que ella mateixa (!) havia anat consignant.

Però amb un augment, per les faltes d'ortografia que hi havia a l'entrada d'aquest bloc corresponent a la crònica de la sessió anterior, que ella havia escrit. En total hi ha vuit faltes (a veure si sabeu quines!). Per cada falta, li vaig subministrar 10 palmades: total, 80 palmades extra.

I un cop acabada aquesta tanda vaig comprovar l'estat d'excitació que el cos de l'Spankee demostrava. En notar que, efectivament, com sempre d'una manera involuntària i totalment natural estava tan mulladeta, vaig decidir continuar amb unes quantes palmades més, donat que això semblava satisfer totes les parts...

I és que aquesta tanda de palmades va ser impartida en la posició clàssica de l'OTK, i al sofà. S'hi estava tan bé...

Donat que la sensació de relaxament era un fet tan evident, em va venir de gust utilitzar la paleta de fusta de boix (originària del bonic poble garrotxí de Tortellà, i amb una inscripció exclusiva d'ella cap a mi). Vaig començar a propinar-li cops amb aquest instrument. Ella l'odia, la paleta de fusta de boix, però en aquesta ocasió va anar aguantant molt bé, sense arribar a plorar. Em sembla que el secret de l'èxit és donar els cops amb una certa separació entre un i l'altre, i sempre passant la mà pel culet, per treure la sensació immediata de picor que queda després d'una bona cleca!

Després hi va haver més activitats... però per avui ja m'he cansat d'escriure.

2 comentaris:

Spankee BCN ha dit...

"Sembla que ho faci expressament!"

no homeeeeeeeee
Com pots pensar això??? XDDDD
qualsevol diria que disfruto sent castigada!!! XDDDDDD

Mmm... m'encanta OTK-Sofà.. s'hi està tan bé... jajajaja

adéu spankeret! :P

TON ha dit...

Són els dos ingredients bàsics d'una fòrmula màgica: un culet ben abrusadet (aquesta paraula l'he començat a utilitzar arran de les traduccions que estic fent últimament)i un sexe ben mulladet (també hi podríem emprar "amarat" aquí). Si és que no en som gens, de complicats, els spankers! Amb ben poca cosa ens conformem!! Això sí, amb altres instruments té una miqueta més de morbositat però, si no tenim res més (a mà), amb una cadira, o un sofà i una mà foguejada ja en aquestes escaramusses, en tenim més que suficient per deixar ben adobadet qualsevol culet insolent que es mereixi una bona dosi de pam-pam!!
Espero amb delit el relat d'aquestes "altres activitats" del programa recreatiu. O cal imposar una subtil autocensura?