16 de juny, 2008

Una spankee entregada

La meva experiència dins del món de l'spanking no és molt dilatada. Fa una temporada (aviat ja farà sis mesos) que matinc una relació amb l'Spankee.bcn, una autèntica spankee «de naixement» que em proporciona moltes satisfaccions.

Com que una relació spank implica un contacte físic íntim i intens, és fàcil que es desenvolupi una relació que vagi més enllà del simple joc compartit. Així, entre les parelles spank deuen sorgir de vegades sentiments com ara l'amistat, l'enamorament, la dependència o la possessió... En el nostre cas crec que mantenim un nivell alt d'excitació, sense anar gaire més enllà de la relació spank pròpiament dita.

Aquesta entrada d'avui es titula «Una spankee entregada» i té com a nucli central un missatge que he rebut d'ella en què expressa els seus desigs per a la pròxima sessió.

Després d'una sèrie d'explicacions i preàmbuls, conclou amb aquests set punts:

1. Fes-me plorar.

2. Fes-me suplicar que paris.

3. Fes que tingui ganes d'insultar-te per cada cop que em donis, però que no ho faci per no rebre cops extres. I demostra'm que ho faràs.

4. Fes que demani perdó per TOTES les faltes que apuntaré a la llibreta. Cada falta, un càstig diferent. No acabis el càstig ni en comencis un altre fins que no hagi demanat perdó per la falta per la qual m'estaves castigant i fins que no prometi que no ho faré més (obliga'm com millor sàpigues).

5. Fes que compti cada cop que em dónes, no permetis que em descompti, ni que m'entretingui. A la mínima, torna a començar. A la mínima, em sents?

6. Fes que entre tanda i tanda (o sigui, entre càstig i càstig per cada una de les faltes) no em posi descansant al sofà. Això s'ha acabat (almenys, per al pròxim dia). Res de descansar: quan acabis una tanda, em deixes dreta en un raconet de paret exposant el meu cul vermell cap a tu o cap a on tu vulguis. Amenaça'm de tornar a començar l'últim càstig sencer si em toco el cul per fregar-me'l o si em moc ni que sigui un centímetre. Disciplina. I si tu entre tanda i tanda vols descansar una mica, deixa'm en un raconet on em puguis controlar. D'acord? Sense pietat!

7. I per descomptat, per cada càstig que m'estiguis aplicant, no em puc moure en excés ni MOLT MENYS posar les mans per evitar els cops. Avisa'm que si ho faig, em cauran cops extres. I si ho faig, fes-ho! I si ploro i em tiro a terra o em moc de tal manera que sigui incòmode per tu seguir donant els cops... doncs MÉS HÒSTIES!


En definitiva: intenta el pròxim dia assolir un rol realment durillu. Jo et portaré la llibreteta i estara plena de faltes, com sempre. Amb tot el que t'he dit, vull que apuntis el càstig que duràs a terme sobre mi. I tot el que hi apuntis, ho hauràs de complir. I si ploro, ni se t'acudeixi parar ni reduir!!! (RECORDA QUE TINC UNA PARAULA DE SEGURETAT). És a dir, si hi ha 8 faltes i s'han d'aplicar 8 tandes de càstig i a la segona em poso a plorar, tu fes com si res! Com qui sent ploure, val? Si vull que paris, diré la paraula convinguda. A més, entre tanda i tanda el meu cul podrà descansar ni que siguin 2 minuts...


Què tal, companys: tinc raó o no, en dir-me afortunat? Aquesta spankee incorregible... quantes alegries no serà capaç de proporcionar-me!

Spankers: heu tingut alguna vegada una declaració semblant? Spankees: heu fet saber alguna vegada a la vostra parella de jocs els vostres desigs d'una manera tan explícita?
El vostre torn!

2 comentaris:

Spankee BCN ha dit...

aiiiiii

Jo ho vaig escriure sense la intenció de que algun dia sortia publicat.. :P

Ja sé que de bones a primeres podeu pensar que es tracta d'un document on l'spankee (o sigui, jo) es rebaixa del tot per aconseguir una zurra en condicions... però sóc partidària de que les coses que es desitgen s'han de dir, perquè així les sessions es disfruten més.

Jo només em limitaré a fer veure que no ho sé, jajajajajaj

I m'ha encantat una de les teves respostes:

"ai, la que et caurà la setmana que ve.............te l'has ben buscada!!"

ai spanker XD!
vés preparant la mà..., que quan arribi el moment, tindràs molta feina!

;-)

TON ha dit...

Tota una declaració d'intencions, oi spankee.bcn?
Quant al teu rol, spanker.bcn no sabria ben bé què dir-te. Després de llegir atentament els set punts (i mig) del seu testament spank, em quedo amb la sensació que no hi ha gaire marge per a la creativitat. Tot ha quedat establert, tot està predeterminat, i el teu paper és el d'un mer executor de les voluntats d'una nena una mica mal criada. Jo crec que, encara que només fos ínfimament, perquè la surra se l'ha ben guanyada, hauries d'incloure algunes modificacions en aquesta mena de cotilla argumental on et pretèn ficar. Pren-li la batuta i dirigeix la teva pròpia orquestra amb els instruments més afinats que puguis obtenir per a l'ocasió. I ja ens ho explicaràs!!