28 de juliol, 2008

Capritxus d'una bona nena

Com ja vaig dir, properament tindré amb el meu spanker una "sessió de fi de temporada", ja que a l'agost marxo de vacances i, com que durant 31 dies no em podrà controlar, es vol assegurar d'escalfar-me prou el culet per recordar que m'he de portar bé durant les vacances...

Tot i així, em permetré uns quants capritxos.
Abans de que em baixi els pantalons (involuntàriament però inevitablement), el faré passar per un supermercat perquè em compri tot això (i ho farà) (oi tant que ho farà!) (apostem?):

1. Un kinder bueno.
Serà el meu esmorzar.
Són dues superbarretes de xocolata Kinder que em menjaré amb molt de gust.
Mmmm i no li donaré ni un trosset

2. Un kinder Sorpresa
Com ja he dit en alguna altra ocasió, m'encanten!
A l'estiu de fet, són una mica diferents, s'anomenen "Kinder Joy" (perquè el format hivernal no aguanta el calor!)
Capritxo només per capritxo...



3. Un paquet de xicles
Jiji un altre capritxo banal...... però és que aquests xicles estan molt bons i sempre va bé tenir-ne al bolsu jijiji


I fins aquí, la meva llista de capritxets.
Pregunta pels spankers: Si la vostra spankee us demanés tot això, li comprarieu?
Quan fem la crònica de la sessió, inclouré una foto de les tres coses comprades per ell (ni una menys) (mmm potser algun altre capritxo cau!).

Això si que és baixar-se els pantalons, no el que em fa ell a mi! :-)
Jijijij (com m'agrada jugar.....) jajajjaa
.

1 comentari:

Fer ha dit...

Ho sento, però crec que t'esperen més "regalets" del que penses i una sessió ara i la de la tornada encara serà pitjor!
Bones vacances!