16 de desembre, 2008

La fusta nova

Autora: Spankee.bcn

Vaaaaaaaa... faré una entradeta........ que si no aquí l'okupa de turno em fotrà una òstia la pròxima vegada que me'l trobi...

Fa temps que no escric però.....
El meu spanker s'ha comprat una fusta!
.Bueno en realitat se l'ha comprat ell però és per mi. És exclusivament d'ús exclusiu ^^!
I sabeu q! em dóna molt de morbu la fusteta aquesta. Ja us he dit sempre que el meu spanker no és "de sèrie" (l'estic entrenant, jajajaj) però amb aquest instrument sap com fer bé les coses.
.
L'altre dia vam tenir una sessió i la vam estrenar. En principi havia de ser una tanda de prova, per veure'n el funcionament i els resultats, però clar, al veure'n els resultats, ell em va voler fotre una segona tanda poc després.
.
I ara prou, me'n vaig a dormir. Bona nit!
.

4 comentaris:

Fer ha dit...

Benvinguts al selecte club de la fusta!
Y ya em sembla bé que el teu okupa et marqui a tu i al teu spanker, tandebó tingués jo un o una okupa, tinc el bloc deixat

MESTRETON ha dit...

D'això se'n diu, en termes legals, actuar amb nocturnitat i alevosia!!! Mira que haver d'aprofitar que l'okupa està dormint per entrar d'amagatotis al bloc i deixar-hi una entradeta de no-res!!! Ha, ha, ha!!!
Ja em pensava que no tornaríem a llegir-te, spankee.bcn!!I això que havia fet una aposta amb mi mateix en el sentit que no trigaries ni quinze dies a manifestar-te, després de veure okupat el teu estimat bloc. Benvinguda, doncs!!!
I quan tornis a venir, procura no trobar-me despert, o ja veuràs com les gasto jo amb aquesta "fusta" que t'han comprat!!
Salutacions, Fer!!! Parlem-ne, home: sembla que en aquest bloc em volen tornar a "desokupar" ben aviat!!! He, he, he!!! Si la paga és bona...

Spankee BCN ha dit...

ep!

vàries coses:

1. Fer: siiiii m'encanta la fusta ^^ i crec q a ell també... a més estic fatal, perquè ja tinc ganes de que arribi el moment de que l'utilitzi de nou en contra meva, i cada dia el faig enfadar una mica perque acumuli un super enfadu i quan em vegi tingui ganes de castigar-me per totes akestes coses XDDDDDD


i

2. mestreton: sempre estaré atenta al blog, sempre, sempre, jejeje. I de tant en tant, posaré alguna cosa XDDD sóc una envejosa i si veig q tu poses coses, jo tb vull!

ah! i et prohibeixo que marxis a la competència (és una ordre! jajajaja ho sento Fer) jajajajjajaja
^___^!!!!

Anònim ha dit...

spankee bcn, hauries de penjar fotos del teu cul mentre l'spanker t'ostia, i si to de vosaltres amb una sesio (si vols pixeles les cares), estaria be