07 de desembre, 2008

Promeses acomplertes

Aquí ho teniu!!! Tal com us prometia, aquest bloc ha entrat en una nova fase de formalitat. Sota aquestes quatre línies, podreu llegir el darrer lliurament de Spanking i Literatura, que tracta sobre la Justine del Marquès de Sade.

Ja us vaig dir també, en el meu últim comentari a l’entrada del passat dia 4, que aquest diumenge volia sorprendre-us amb novetats al bloc de relats (http://spankcatala-relats.blogspot.com). I així espero haver-ho fet!!! Si hi traieu el cap, us trobareu amb un nou relat original, basat a més en una experiència personal.

Com que encara disposeu de molt de temps de lleure en aquest pont de la Constitució, confio que pugueu passar una bona estona llegint les dues entrades. Que us ho passeu molt bé!!!


MESTRETON

5 comentaris:

amigospanko ha dit...

Els blocs son com les persones, essers vius i sotmessos a les variacions biologico-ambientals. Aquest bloc inicia un nou període i no puc per menys que dedicarl'hi unja tradicional:
"Larga vida a este blog!"

Spankee BCN ha dit...

Eh eh! que el blog no estava mort eh...
:P

MESTRETON ha dit...

Moltes gràcies, amigospanko!!! I no li facis cap cas a spankee.bcn. Aquest okupa va entrar en el bloc perquè el tenien completament oblidat i crec que l'spank a Catalunya es mereixia alguna cosa més que un bloc no mort, però sí mut des de feia molt de temps.
I tu, spankee, a veure si, enlloc d'anar corregint els nostres lectors amb les teves collonades, comences a fer alguna cosa de més profit!!!

MESTRETON ha dit...

Per cert, amigospanko, veig que no has passat pel bloc de relats o que, almenys, no hi has deixat cap comentari. A veure si t'hi animes i em dius què t'ha semblat. Allí sí que hi ha algun "bon cop de canya"!!

Spankee BCN ha dit...

eh ehhh no et pasis ehhh
no són collonades :P

buuuuuuuh

una mica de respecte per l'spankee!
és la llei no escrita: "l'spankee farà sempre SEMPRE, el ke ella voldrà, quan i com li vingui de gust

JAJJAJAJA
(me l'estic buscant jajajaja)

el meu spanker em té mimadeta ^_^
i em deixa fer i dir tot el q vull!