17 de desembre, 2008

Vers de Nadal (perquè el recitin les spankees)

Autora: Spankee.bcn

Com ja sabeu, per Nadal molts nens s'aprenen un vers que, el dia de Nadal i entre familiars, el reciten per guanyar-se una propineta.
Segur que molts de vosaltres ho heu fet!
Doncs bé, al meu spanker se l'hi ha acudit la genial idea de crear un vers per a que jo reciti (spankees de Catalunya: podeu utilitzar-lo vosaltres també.... no em deixeu sola!)

M'ha dit que si me l'aprenc de memòria, tindré un regalet (no m'ha dit que passarà si no me l'aprenc.. però vamos, res de bo, segur!)
Bé, us copio el vers:

Quan arriba Nadal,
el meu cul em fa mal;
el tinc tan vermellet
com un pebrotet,
les cleques m'he guanyat
perquè no he fet pas bondat.

Davant del Pessebre
li dic al Jesuset:
"Si tu no vols rebre
ja pots ser un bon nen.
Fes cas de la mare
i no siguis gandul
si no, la dura vara
tastarà el teu cul".

Jejeje. La veritat és que se l'ha currat, no? Ara me'l tinc que aprendre! :-)
.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

si jo fos el teu spanker t'el faria recitar mentres proves diferents objectes per acabar am el cul ben vermellet
pro... no u soc aixi que...

Anònim ha dit...

si jo fos el teu spanker t'el faria recitar mentres proves diferents objectes per acabar am el cul ben vermellet
pro... no u soc aixi que...