02 de febrer, 2009

Ell i jo.

*Per Spankee.bcn
.
Aquesta setmana fa un any que Ell es va convertir en el meu spanker. De fet, es pot dir clarament que fa un any que ell mateix s'ha convertit en spanker. Abans no ho era... però n'ha après ràpid.

.
Ell és una persona molt bona i sempre està de broma. Sé que deu tenir els seus problemes i les seves preucupacions, però sempre procura mantenir-me al marge. A mi alguns cops em molesta no ser part de la seva vida, però sé que fa el millor per als dos. Com ja hem comentat alguna vegada, l'únic que ens uneix és l'spank. L'spank i una bona amistat, crec.
.
Què dir? me l'aprecio molt. M'agrada que sigui el meu spanker i que adopti bé el seu rol. M'agrada quan s'enfada amb mi i em castiga. A vegades em pega molt fort i em fa mal i em fa plorar, però altres vegades em pega més fluixet i jo ric i m'ho passo bé.
Jo sé que fins i tot quan em pega fort no vol perjudicar-me i ho fa perque a mi m'agrada (i a ell també), tot i que a vegades no controla bé el que jo vull i el que no vull, perquè és una mica complicat de mesurar.

.
La veritat és que n
o sé mai que pensa. No sé que passa pel seu cap quan em veu plorar "per culpa seva", per la seva força impartida sobre el meu cos... Suposo que deu sentir una extranya dualitat entre el plaer que li suposa fer-ho i .. el greu que li sap.
Sí, crec que en el fons també li sap greu veure'm feta pols, encara que ell ho pugui negar 1000 vegades.

.
El que m'agrada més d'ell és que, estant al seu costat, puc fer sortir la nena que duc dins. M'ho paso bé amb ell i crec que ell s'ho passa bé amb mi, i sé que quan em baixa els pantalons s'emociona igual que jo, perquè pegar li agrada, i a mi m'agrada rebre. Per això quan estem junts ens ho pasem bé i suposo que es per això que ja casi portem un any compartint tantes cosetes i no ens en cansem.
Perquè l'spank no cansa.
.
..

3 comentaris:

Spanker BCN ha dit...

Oh, Spankee,

Quines paraules més boniques. No vull passar l'oportunitat del nostre primer aniversari spank per desitjar-nos moltes zurres! I a tota la comunitat spank catalana i internacional, desitjo que tingui molts moments especials per compartir aquesta secreta afició nostra.

Visca l'spank!!

mestreton ha dit...

Moltes felicitats per aquest primer aniversari, parella!!! Us destijo que en pugueu celebrar molts, molts més, puntejant les notes de l'"aniversari feliç" amb el soroll d'una bona surra!!

Rattan69 ha dit...

Felicitats parelleta, desitjo que seguiu disfrutant tant com ara de l'spank.

una abraçada.