17 de febrer, 2009

Més...

És el que té ser mala nena, que sempre vas amb el cul vermell ¬¬'

L'última entrada la va fer el meu spanker.. ell hi exlicava que divendres m'havia donat una bona lliçó.. però clar, seguia tenint els seus dubtes... funcionarien els seus mètodes educatius?
Està clar que no.

I avui, ale, doble ració. Han sigut només dues hores, i molt, molt d'hora (els nostre horaris són complicats!) però joer... estic feta pols.
.
.
Sabeu que passa? que és molt díficil ser spankee!
És molt difícil per coincidir el cap amb el cos. És a dir: divendres vaig acabar feta pols i amb forces marques... però divendres per la tarda la meva ment ja em deia "més, més!" jajajaja

I ell, que té la mà fàcil, avui m'ha tornat a pillar per banda per deixar-me les coses clares. I quan em zurrava, em fotia molt mal! perquè era mal sobre mal XD!
M'encanta quan em fa plorar i quan ja em dona per acabada, aconsegueixo amb esforç (i entre llàgrimes a vegades) mostrar-li un somriure orgullós de... "no podràs amb mi" xDDDD
.

2 comentaris:

carles ha dit...

Ostres!
Crec que no us havia visitat des d'abans de Nadal. Veig que seguiu en plena forma i que vau tenir un tió com es mereixia l'ocasió. Es pot pensar en una millor manera de rebre els regals?

Us puc dir, a més, que quan coincideix que us visito just, just després d'una de les vostres tardes tontes -com sembla ser el cas avui-... em poso malalt!
És tan estrany! Aquesta sensació de saber que fa tan poques hores aquest culet (que ja és també una mica nostre) estava tan vermellet, tan calentet...és com si el sentís sota la meva pròpia mà!
Surto una estona a fer un cafè i prendre l'aire que si no...avui ja no faré res de bo.

I per cert, un pèl tard però...
PER MOLTS ANYS!!

Abe's Heart ha dit...

Oh! A brush & a raised bottom...

...lovely.

`x~Abe's Heart.