17 d’abril, 2009

Evolució d'un culet insolent

Fa un parell de dies vaig tenir una mini sessió amb el meu spanker (l'agenda complicada ens obliga a fer sessions curtes de bon matí, però força contundents).
El cas és que jo vaig fer una cosa que feia temps que no feia: escriure'm uns bonics adjectius cap a ell a la part més "zurrable" del meu cos.
.
-
El resultat és el que veieu aquí (ara el meu spanker resulta que té vocació de fotògraf O_o).
La foto és una evolució en tres pasos. La veritat és que quasi no s'aprecia el to vermellós que va anar adquirint la zona, però EVIDENTMENT, no posaré la foto sencera (ja sé que no se'm reconeixeria, però jo mateixa ho sabria i no vull XDDD)

Després de les tres fotografies (que no va deixar de ser un otk), va començar a utilitzar altres instruments. El cinturó em va deixar alguna marca blava, però passo de posar més fotos (un cop em va deixar un cul blau, però blau literal, molt blau, tirant a lila, tot sencer... un dia que va zurrar-me amb una mena de cosa rodona i impactava contra tota la superfície...) XDDD
(cal dir que va quedar tan blau, que vaig fer-hi fotos i tot...)

I res.. que aviat és St Jordi. Aviam si cau alguna rosa...
.

1 comentari:

aikin ha dit...

Aiii és que a les spankees us agrada provocar i aleshores passa el que passa...
Fins i tot el veig poc vermell el teu culet Xd.