26 de gener, 2010

Avui m'han castigat

Que faci temps que no parli en primera persona no vol dir que tots aquests messos no hagi anat rebent.

No és que sigui una mala nena, però tots tenim errors (i com diuen els grans, "els errors s'han de pagar").
.
.
Em sap greu, però quan vaig començar aquest blog explicava tot amb més detall, i ara és com si em fes cosa...
L'únic que puc dir és que mereixia aquest càstig. Com a spankee (i suposo que ens passa a quasi totes les spankees) necessito plorar de tant en tant. Plorar de veritat i sentir el dolor a la pell.
.
Quan l'spanker acaba amb mi, em quedo feta pols... però amb un estat de satisfacció total. I sé que sabeu de què parlo...
.

7 comentaris:

amigospanko ha dit...

S'anyora aquell temps en que ens feias regal del detalls dels càstigs rebuts... Do totes formes estic content de saber que começes l'any amb el cul vermell, com toca a tota spankee de nivell

Yôta Moteuchi ha dit...

Ei! Ja torno a ser per aquí... Sí, se que només vaig passar un cop per Nadal però... he tingut bastantes coses... bé, que ha vegades m'agradaria ser spanker i repartir a tort i a dret a uns quants carxots... que com bé dius "els errors s'han de pagar" i com sempre, tot plegat p'el meu cumpleanys... Però passava per aquí per dir-te que no m'oblido del blog, que vec que la cosa segueix tant calent com sempre!
Per cert, si! "L'esquelet de la balena" es un dels meus llibres preferits, perquè? A tu també t'agrada?
Espero que segueixis amb el culet vermell si et portes malament! Jejeje ^^

Spanking Photo Blog ha dit...

hi, i have a spanking blog to
i wonder if you like exchange links betwen our blogs.

Let me know

Regards

Ezno

Verita{S} ha dit...

M'encanta! Spank en català, finalment! :) M'he fet seguidora per que val la pena, així que us he afegit al meu Blog. Us convido a visitar-lo i si el voleu afegir al vostre, seria tot un honor!

http://elviejosenderodelspank.blogspot.com/

Nuba BCN ha dit...

Comparto contigo totalmente lo de la necesidad de llorar y sentir el dolor en la piel de las nalgas. A mí también me pasa. Somos así, que em de fer? Petóns! Nuba

Anònim ha dit...

Gracias intiresnuyu iformatsiyu

jose ha dit...

Jo, si em permets, desprer de llegir els teus blogs, et faria una pregunta. Dius, que amb el dolor et quedes a gust, i jo estic d'acord amb tu, pero... Ja esta! Arribes al climax aixi? Un dubte que sempre he tingut amb les spankees es aquest: ¿Cuantes poden arribar al climax sense sexe, nomes amb disciplina? Jo nomes he topat amb una spankee aixi, penso que es bastant inusual. ¿Tu que hi penses d'aixo?