21 de gener, 2010

Spanking i literatura VIII: Abans de la tele (Yvan Pommaux)

Hola!

Avui m'he inspirat i m'han vingut ganes de continuar amb aquesta secció. Que mestreton em perdoni, doncs no em "curraré" les ressenyes tant com ell ni em documentaré en excès...^_^'
.
De fet, faré la secció a la meva manera i al meu estil. I la primera varietat és que parlaré d'un llibre infantil! un àlbum il·lustrat bastant recent que m'encanta.
La veritat és que no sabia si enmarcar-ho dins la secció de "spanking i literatura", però ara ja està fet (si he de ser sincera, hi ha moltes etiquetes -tags- que canviaria, però em fa pal).
.
Bé. Al caso.

M'agraden molt els llibres infantils, i fa poc em van regalar aquest:
.
.
És un llibre súper maco i de caire documental, on s'explica la manera de viure que té el protagonista, en Joan, l'any 1953.
.
El llibre és francès però té traducció al català i a l'espanyol (però com sempre passa en les traduccions de llibres infantils amb moltes imatges, hi ha més d'una referència a l'estil de vida francès).
I una d'aquestes coses, és el martinet!
.
Jo sóc molt joveneta (benuuu relativament...) i al 53 no havia nascut, però aquí a Espanya crec que l'ús d'aquest instrument no estava massa de moda. Al llibre sí. Ja a la primera pàgina veiem això:
.
.
I més endavant, això:
.
.
I m'ha fet gràcia compartir-ho
.
Més informació de l'autor: http://fr.wikipedia.org/wiki/Yvan_Pommaux
.

1 comentari:

Anònim ha dit...

I just found the website who discuss about
Several
home based business reviews

If you want to know more here it is
home business opportunity
www.home-businessreviews.com