18 de juliol, 2010

En baixa forma??

No sé que em passa!

Crec que he perdut habilitats!
No sé si és el calor, la falta de vitamines, l'estrès... el cas és que ara mateix... sóc una estafa!
Les dues últimes sessions m'han deixat KO.
.
.
No aguanto res, de seguida em fa mal i de seguida ploro i reclamo compassió màxima per mi i la meva pell.
A més, em passa una cosa que mai m'havia passat: en poc més de 20 minuts em queda el cul blau! Bé, blau i vermell! Adolorit!
.
.
O sigui que no sé.
Estic plantejant-me deixar de ser spankee, però crec que aquesta solució no m'agrada perquè sense spanking no puc viure!
Necessito com el pà que menjo aquesta sensació de por, les amenaces... saber que si faig coses malament tindré algú al darrera que farà que ho pagui car, ijijijiji.
.
O sigui que bé... no sé.
Necessito entrenament :)
.

6 comentaris:

"YLLE" ha dit...

" porque não posso viver sem spanking!"

olha que a letra dá uma boa musica, especialmente para quem gosta de spanking.

" perquè sense spanking no puc viure!"

mas, digo-te: é muito bom umas boas palmadas na bunda né?

hahahaha

Andres Pons ha dit...

Intenta sesiones suaves e ir incrementando poco a poco. No hace falta aguantar una lluvia de golpes durante mucho tiempo para sentir sensaciones, debes encontrar tu ritmo y hablarlo con el espanker.

Un ha dit...

Doctor Corbella no sé què em passa, potser que n'estic fent un gra massa...
-Que vaig calent, de valent, sempre tan calent, només hi ha una cosa que em faci estar content...!

Cançò d'Els Pets, per qui no sàpiga a què vé això...

Anònim ha dit...

Si us plau! Un comentari més positiu...

jose ha dit...

sincerament maca, crec que hauries de cambiar de spanker, encara que et sembli que no servira de res, jo penso que com a minim ho hauries de probar. Potser et preguntes: es una proposicio? M'ho hauria de pensar? Jo nomes et puc dir que la clau en aquest mon es experimentar sense limits. T'ho diu un switch que per cert potser es vei teu! Petons!

Oriol ha dit...

ei spankee.bcn, t'estas tornant tova
jo provaria de portarme mes be per no tenir el cul tan vermell sempre
encara que els spankers sempre troben motius :D
en fi... sigues mes bona (cosa dificil)