20 de desembre, 2011

He tornat!

Doncs sí, senyores i senyors. He tornat al blog. Aquí estic i aquí em quedo.

Sincerament, estava deixant això de l'spank....... pensava que ja no feia gaire per mi... de cop veus una peli, unes escenes... i és com... no sé, ja m'enteneu!

I tornes i t'adones que les webs que miraves, els blogs, els fòrums... quasi tot segueix estant allà mateix.

I m'encanta trobar noves il·lustracions.... (poques fotos trobareu, al blog, les trobo falses la gran majoria...!). Llàstima que el pc antic va petar fa més d'un any amb tot ple d'imatges xules dins (el pc encara està per reparar, per cert) :)
Aquesta la trobo deliciosament perfecta...
(el color, la il·luminació, la posició de tant un com l'altra, .... tot) (de la web animeotk!)

No sé quin rumb seguirà ara el blog. Però aquí estaré.

5 comentaris:

Fer ha dit...

Benvinguda! i, per cert, l'il·lustració es molt bona

Rattan69 ha dit...

Gràcies per estar de nou aquí.

Cometospk ha dit...

Quina gran notícia de tenir-la una altra vegada per aquí. Torna el dream team, torna l´espectacle ;)

Reinard Reynardus XIV ha dit...

Gràcies per retornar. M'agrada llegir-te.

Lucy ha dit...

Gràcies per tornar a escriure! Fa poc que he confessat que m'encanta tot aquest tema del spanking, de fet em sembla que encara no m'ho crec.... no només que ho hagi dit, sinó que ho hagi posat en pràctica, i he de dir que el teu blog (i alguns altres) m'han ajudat moltíssim!! de fet em sembla que l'he rellegit diversos cops!