07 de febrer, 2012

Spanking i futbol

A vegades miro els partits de futbol del Barça i penso................. algun d'ells deu ser spanker??? no m'imagino, per exemple, al Piqué amb la Shakira (encara estan junts?)... en canvi, per exemple, al Mourinho si que el veig XDDDDD a més, faria por, eh, com a spanker!!



En canvi al que no vull ni imaginar-me és al Pepe.... argh!!!! Mira, reconec que el Mourinho té cert morbo (parlantr en termes spanks, eh!!!!) però el Pepe no! és un bèstia ¬¬

Hummm... a mi em mola el Cesc... i el Valdés.... podrien ser bons spankers, oi? el Piqué no... el Piqué es com el Villa, que fan cara d'entremaliats (el Villa molt més!) ... jejeje


4 comentaris:

jamais ha dit...

ja som dues, jo també em qued embadalida, sovint, pensant amb si aquest o aquell els va o no el tema...

Anònim ha dit...

L'SpankeeBcn valora els homes per si li poden donar un cop de ma...
I tu, Jamais, quina mena de mascles t'agraden? Em sembla que t'agraden d'una altra mena...

jamais ha dit...

mágraden els mascles amb personalitat,inteligents,... que em sàpiguen dur però que d una manera o altra, tard o d hora acabin estant als meus peus... som éssers duals, una mica de tot va bé encara que sempre m'agrada acabar estant al cap d adalt de tot. petons...

Anònim ha dit...

Hola Jamais, téns raó amb això de duals, no em fa res i fins i tot m'agrada que una dona dugui la relació, m'organitzi, avui això, demà allò...Però quan arriba l'hora de la veritat m'agrada posar-me la dona a la falda i ser jo qui manegui el cinturó.

Petons

Picador2

PS. segur que els vols als teus peus? tant avall? mira que he llegit el teu bloc...

PS2. mai diguis mai...