09 d’agost, 2012

Feliç 8/8

Dia mundial de l'spanking...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Spanke.
Trobo fresc, juvenil ( infantil..?)
divertit , tendre i, al menys aparentment, sincer, que encara és millor, aquest blog teu.
Sempre m'ha agradat sentir-me Amo i Senyor d'una persona a la que sento meva gràcies a la disciplina que li imposo. I no hi ha cap part del cos femení que em doni tant de plaer com un cul que m'espera en la posició que jo desitjo per a rebre rebre la disciplina que jo li imposi.
Crec que m'agradaria coneixer-te. Tot i que podria ser el teu avi, estic segur de que ens entendriem i que sabria com treure el maxim plaer d'una noieta com tu.
Em pots trobar a: candid.cat@hotmail.com
No tardis si no vols que m'enfadi:-) Em dic Joan

amigospanko ha dit...

Moltes gràcies spankee_bcn per incloure l'enhorabona pel 8/8 al teu blog, es una iniciativa que ja te 6 anys però que sembla arrelar.

Josep ha dit...

Sí? No sabia que hi hagués un dia de l'spanking. L'agost del 2013 ho celebraré. ☺☻

Robert Montsegur ha dit...

M'agradaria pendre contacte amb persones aficionades s l'spanking, homes o dones...
plaerdeviure1@gmail.com