09 de setembre, 2012

Som i serem


Som i serem, sí.
 
En realitat, aquest títol té un doble concepte. Per una part, i com és evident amb la imatge que he posat, un tret identitari català.
 
Per altra part, i com a bloc spank que som, tinc pendent (algun dia, o potser mai) explicar una mica més algunes noves percepcions que he tingut aquestes darreres setmanes, on momentàniament he deixat de ser spankee per ser alguna cosa "diferent". Després d'uns quants dies, se'm planteja el dubte de si les spankees (o spankers, clar) "som i serem"  o bé podem migrar cap a nous conceptes. O bé el que tenim arrelat és el que hi ha i no podem fer-hi res.
 
Sempre he defensat que l'spank és una branca molt lliure i molt independent de l'univers bdsm en general. Com el germanet entremaliat.
 
Sou seguidors de la sèrie GAME OF THRONES (Juego de tronos)? A la sèrie cada saga familiar té un escut i un lema. Centrem-nos amb el lema de la casa Martell (poseu emfàsi de pronunciació a la primera sílaba, siusplau, que no és una paraula catalana jajajaj):
 
Unbowed, Unbent, Unbroken
en castellà l'han traduït
NUNCA DOBLEGADO, NUNCA ROTO
 
Som i serem? No ho sé.

12 comentaris:

amigospanko ha dit...

Jo sempre he sostingut que la "pulsió spanka" com totes les coses de la biologia no es mecànica, molt pel contrari, es variable en intensitat i en plàstica, també conviu amb d'altres "pulsions"... seria interessant veure com desenvoluas aquest tema.

Anònim ha dit...

Es alucinante, he visitado solo por curiosidad 3 webs en HOY catalan, y en las 3 siempre la dichosa bandera. No tengo nada en contra de los catalanes,pero que probabilidad hay de que me cruce con 3 webs catalanas y vea : la bandera ? Es como si inconscientemente estuvierais colapsados con la dichosa bandera,como enfermos.Es increible....

Spankee BCN ha dit...

Hola anónimo.
Quizá por los tiempos que corren, no crees?
Enfermos no seran los que dicen eso de "VAMOS A ESPAÑOLIZAR" y todas esas paridas que no hacen más que crear nuevos independentistas?
Gracias a esa gente, el independentismo crece.

De nada ;)

Anònim ha dit...

Sentir-se català, és la cosa més normal del mon, tots som d´un lloc o altre. El que no em sembla bé, és que una cosa tan normal com ser català, s´hagi de reinvidicar sempre.
Som catalans i prou.

D´altra banda estic molt agraït a alguns espanyols (una minoria, gràcies a Deu) doncs m´han ajudat a aclarir els meus dubtes.

Fins ara creia que al ser spankee, automàticament aixó em convertia en masoquista, ara vec que no, no soc masoquista perque no m´agrada com tracten al nostre poble.

Seentir-se català és un sentiment, i ser spankee és una forma de vida, i de les dos em sento profundament orgullós.

Anònim ha dit...

Hola,

encara busques spankers catalans?

Madonna Lola ha dit...

Benvolgut *Spank
He descobert per casualitat el teu bloc i m'ha encantat. Com a submissa, el spanking és un més dels meus "jocs" BDSM, però haig de reconèixer que m'excita especialment, i com el teu bé dius, ha de ser lligada i obligada com realment ho gaudeixo ... I no té res a veure amb el masoquisme.
Amb el teu permís, em quedo.
Salut!

lobita ha dit...

Hola m encantaría probar los azotes eróticos q m los den o q alguna mujer se ofrezca a q se los d yo Ummmm

Anònim ha dit...

Be, be... Spanke i català... sexe i independència. Ara vull practicar les dues coses. Qui coneix noies aficionades a l'spanke?
Enric
plaerdeviure@hotmail.com

Anònim ha dit...

ESTÁ DE PUTA MADRE LA SEÑERA EN EL CULO.ES DONDE TIENE QUE ESTAR ESA MIERDA,PARA LIMPIARSE ELCULO¡VIVA ESPAÑA!

Pol ha dit...

Bon dia!

Avui he descobert aquest blog, amb el vostre permis o sense crec que hem quedare, no he tingut ocasio de probar-ho mai, pero no per falta de ganes.

Hola familia! ;)

Mystery ha dit...

Hola companys,

L'altre dia vaig arribar a aquest blog de rebot, sens dubte, encara que no he tingut l'honor de poder-ho practicar, hem quedare per aquest vols.

S'obren noves experiencies!

Robert Montsegur ha dit...

Català i spanke. M'encanten les dones sumises, catalanes i amb personalitat.
Robert
plaerdeviure1@gmail.com