10 de juliol, 2017

Princeses Disney: no tant innocents com ens volem fer creure...

Bona nit a tothom,

Sóc la spankee.bcn i sí, em mereixo un bon càstig per haver deixat el blog abandonat durant dos anys sencers. Però "a lo hecho, pecho". Millor mirar endavant. El blog farà 10 anys d'aquí pocs mesos i si bé és cert que tenia el tema molt abandonat (i llegir segons quines entrades em fa passar una mica de vergonya XD) doncs també em sap cert greu no continuar-lo. Som spanks! El país necessita aquest blog ;-)

De moment no parlaré en primera persona i faré entrades més neutres. Les situacions, amb el temps, canvien. Però ho portem dins.

Avui estava navegant per la xarxa i he trobat una web que m'ha fet gràcia, són dibuixos de princeses Disney en plan "50 sombras" (ja em perdonareu, però és que a la web ho indica així). Podeu trobar-les totes aquí, però jo us en selecciono unes quantes. Espero que us agradin, a mi m'han fet gràcia!






1 comentari:

amigospanko ha dit...

Es veritat que et mereixes un rigurós càstic per abandonar el blog tan d'anys! No serà dels pitjors perque has représ.
Llarga vida per aquest blog!